اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی فارس:

مسکن مهر فارس رتبه سوم کشوری را کسب کرد

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی فارس گفت: این استان در ارزیابی‌های مربوط به مسکن مهر کشور که توسط وزارت راه و شهرسازی صورت پذیرفته، موفق به کسب رتبه سوم در کشور شد.

مسکن مهر فارس رتبه سوم کشوری را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل مسکن و شهرسازی فارس، ابراهیم بهاروند اظهار داشت: بر اساس آخرین ارزیابی انجام شده توسط وزارت راه و شهرسازی و ابلاغ آن توسط وزیر به استانداران کل کشور، فارس تا پایان سال 91 از لحاظ وضعیت عملکرد مسکن مهر در کشور رتبه سوم را کسب کرده است.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان فارس ادامه داد: فارس همواره بین کلان‌شهرهای کشور دارای رتبه اول و دوم بوده است.

بهاروند اضافه کرد: امیدواریم با افتتاح و به بهره‌برداری رساندن مابقی پروژه‌های مسکن مهر فارس در شش ماهه نخست سال جاری بتوانیم این استان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: میانگین پروژه‌های در دست اجرای مسکن مهر بالای 80 درصد است که امید داریم این پروژه‌ها را در شش ماهه نخست سال جاری به بهره‌برداری برسانیم و لذت خانه‌دار شدن مردم را به آنها بچشانیم.

این مسئول ابراز داشت: استان فارس در مسکن مهر دارای 112 هزار واحد سهمیه شده که از این تعداد 49 هزار و 300 واحد سهمیه شهرهای دارای جمعیت بالای 25 هزار نفر بوده که تاکنون 30 هزار و 145 واحد آن افتتاح شده است.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان فارس خاطرنشان کرد: در این بین سهمیه شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت، 30 هزار واحد و سهمیه شهر جدید صدرا 32 هزار واحد است.

بهاروند تصریح کرد: 25 هزار و 850 واحد مسکن مهر دیگر شامل 9 هزار و 920 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت، 5 هزار و 400 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و 7 هزار و 450 واحد در شهر جدید صدرا آماده افتتاح داریم که به زودی و با حضور مقامات کشوری و استانی به بهره‌برداری می‌رسند.

وی در پایان به کیفیت ساخت مسکن مهر در فارس اشاره کرد و اذعان داشت: مسکن‌های مهر ساخته شده در این استان از لحاظ ایستایی و سازه‌ای مطمئن هستند چراکه این سازه‌ها با رعایت مقررات ملی ساختمان و نظارت‌های کافی اجرا شده‌اند.

انتهای پیام/‌2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول