اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان‌ اردیبهشت‌ماه

272 واحد مسکن مهر به متقاضیان واگذار می‌شود

فرماندار دهگلان از واگذاری 272 واحد مسکن مهر در این شهرستان تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال خبر داد.

272 واحد مسکن مهر به متقاضیان واگذار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، محمد رضائی ظهر امروز در جلسه بررسی مسکن مهر که در سالن اجتماعات فرمانداری دهگلان برگزار شد، اظهار کرد: با اتمام طرح مسکن مهر در دهگلان 272 خانوار صاحبخانه می‌شوند.

وی اضافه کرد: روند پیشرفت این واحدها به طور میانگین از 85 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و کل واحدهای مسکن مهر در شهرستان دهگلان تا پایان اردیبهشت‌ماه در قالب 5 تعاونی در 272 واحد به متقاضیان واگذار خواهد شد.

فرماندار دهگلان اضافه کرد: عمده پروژه‌های زیربنایی مسکن مهر از جمله گازرسانی، فاضلاب شهری، برق و آب مراحل پایانی خود را طی می‌کند و فقط در بحث محوطه‌سازی 50 درصد پیشرفت صورت گرفته است که همزمان با افتتاح این پروژه نیز به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه پذیرفتن مسئولیت، اضافه کرد: افراد باید در قبال مسئولیتی که به عهده آنان گذاشته می‌شود پاسخگو باشند.

به گفته رضائی، در نظام اسلامی مهم نیست که در چه جایگاهی قرار داریم بلکه مهم انجام وظایف تکلیف شده به بهترین شکل ممکن است.

فرماندار شهرستان دهگلان در پایان از پیمانکاران و مجریان اجرایی پروژه مسکن مهر خواست با جدیت و پشتکار در انجام وظایف محوله و پیگیری و حل مشکلات مردمی در حوزه‌ها موجبات ایجاد امید و نشاط را برای مردم به ارمغان بیاورند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکنند.

انتهای پیام/79013/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول