اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز اردبیل:

تکمیل زنجیره توسعه فضای سبز در شهرک سبلان / تندیس خلبان جدی تا خرداد ماه نصب می‌شود

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اردبیل گفت: پرونده توسعه پارک و فضای سبز در شهرک سبلان امسال بسته می‌شود به طوری که به صورت کامل زنجیره توسعه فضای سبز در این شهرک تکمیل شده است.

تکمیل زنجیره توسعه فضای سبز در شهرک سبلان / تندیس خلبان جدی تا خرداد ماه نصب می‌شود

حسین رفیعی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام فضای سبز اولویت را به تکمیل طرح اجرایی در خیابان بعثت و محوطه بازار روز اختصاص دادیم تا بتوانیم بدنه بلوار و محوطه خیابان بعثت را گلکاری و چمن‌کاری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در شهرک سبلان در فازهای مختلف عملیات احداث پارک و توسعه فضای سبز عملیاتی شده و نواقص آن را امسال برطرف می‌کنیم و رینگ اختصاص آب خام به پارک‌ها و فضای سبز این منطقه نیز در حال تکمیل شدن است که با این حرکت پرونده توسعه فضای سبز شهرک سبلان بسته خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اردبیل یادآور شد: با اتمام این کار توسعه فضای سبز در دیگر شهرک‌ها نظیر کوثر، ولایت و مخابرات با سرعت در دستور کار قرار گرفته است.

رفیعی ضرورت توسعه شبکه آب خام و اجرای فازهای مختلف آن را از سوی پیمانکار یادآور شد و به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: در این زمینه 300 میلیارد تومان قرارداد پیمانکار است به طوری که 700 متر از این رینگ شبکه آب خام بزرگراه ولایت عملیاتی شده است و ادامه لوله‌گذاری را در اطراف شورابیل شاهد و ناظر هستیم.

این مسئول عنوان کرد: با اجرای آن 90 درصد افت فشار آب در مناطق مختلف برطرف شده و در مصرف آب نیز صرفه‌جویی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اردبیل ضرورت اجرای یکپارچه شبکه آب خام را در یک رینگ مشخص آغاز شده از بزرگراه شهدا تا محدوده میدان بسیج را ضروری اعلام کرد و بیان داشت: ما تنها در شهرک سینا با افت فشار مواجه هستیم که این مشکل را با حفر چندین چاه برطرف می‌کنیم.

رفیعی در خصوص اجرای پروژه‌های زیباسازی شهر اردبیل نیز افزود: در میدان ایثار اردبیل تندیس خلبان جدی با پایه‌سازی و قرار دادن نمادین هواپیمای جنگنده در حال تکمیل شدن است که همزمان با سوم خرداد ماه این تندیس رونمایی شده و از یادمان خلبان جدی نیز پرده‌برداری خواهد شد.

وی همچنین از کاشت و توزیع نهال مثمر در اردبیل آن هم در مناطق متعدد شهر خبر داد و تصریح کرد: 20 هزار اصله نهال در قالب شش گونه متنوع نظیر افرا، بید مجنون، کاتوسا و... کاشته شده است که در این بین غرس 4 هزار نهال مثمر آلبالو از عمده فعالیت‌هاست.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اردبیل در پایان گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: برای احیای هویت اردبیل به عنوان یک شهر با باغ‌های زیبا به ویژه بوستان‌های پر از آلبالو بدنه بسیاری از پارک‌ها و فضاهای شهری را به کاشت باغات مثمر اختصاص دادیم به طوری که علاوه بر توسعه باغ آلبالو در پارک توتستان نیز توت کاشته شده است.

انتهای پیام/62001/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول