اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیا از آلودگی‌های سیمان تهران کاسته شده است؟

محبی: 49 تا 88 درصد از فضای کارخانه سیمان تهران فضای سبز است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی فرمانداری شهرستان ری با اشاره به اقدامات کاخانه سیمان در راستای کاهش آلودگی هوا گفت: 49 تا 88 درصد از فضای کارخانه سیمان تهران فضای سبز است.

محبی: 49 تا 88 درصد از فضای کارخانه سیمان تهران فضای سبز است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، با توجه به اقداماتی که در راستای محیط زیست و توسعه فضای سبز در شرکت سیمان تهران صورت گرفته است به سراغ چند تن از مسئولان شهرستان ری از جمله امیر محبی، معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ری رفتیم تا از وضعیت فعلی آن جویا شویم.

امیر محبی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: کارخانه سیمان تهران یکی از صنایع بزرگ حوزه ری است و در عین حال به دلیل نوع فعالیتش با توجه به مسائل زیست محیطی شهرستان، خوشبختانه درراستای کاهش آلودگی اقدامات خوبی انجام داده است.

معاون عمرانی فرماندار شهرستان ری ادامه داد: یکی از ابزارهای بسیار مهم در راستای تلطیف هوا و به نوعی مبارزه با آلودگی هوا، کاشت نهال است که همه ساله در این ایام برنامه‌های خوبی در کارخانه سیمان تهران انجام می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر عرصه فضای سبز در حوزه کارخانه سیمان تهران، از 49 تا 88 درصد از کل مساحت مجموعه را تشکیل می‌دهد که ظرفیت مناسبی است.

 محبی در پایان یادآور شد: در ری برنامه‌های مختلفی برای کاهش آلودگی‌های این شهرستان در حوزه شهرداری‌ها، منابع طبیعی، کارخانجات و صنایع برگزار شده و این به طوری که حدود 100 هزار اصله نهال توسط دستگاه‌های مختلف کاشته شد و انتظار داریم که این سنت در حوزه دهیاری‌ها و شهرداری‌ها نیز تداوم پیدا کند. 

انتهای پیام/2462/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول