اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد بندرگز:

ایرانی‌ها همیشه حماسه‌ساز هستند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرگز با اشاره به نامگذاری سال 1392 به «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» از سوی مقام معظم رهبری گفت: ایرانی‌ها همیشه حماسه‌ساز هستند.

ایرانی‌ها همیشه حماسه‌ساز هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ قاسم قندهاری در جمع هنرمندان شهرستان بندرگز اظهار داشت: حماسه‌ساز بودن ایرانی‌ها نشأت گرفته از بصیرت و تبعیت آنها از ولایت مطلقه فقیه است.

وی افزود: ملت ایران با این روحیه تاکنون در برابر استکبار جهانی مقاومت کرده و در برابر زورگویان سر تعظیم فرود نیاورده است.

ملت ایران در تمامی صحنه‌های دفاع از انقلاب حماسه‌ساز بودند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرگز، انتخابات را نماد حماسه سیاسی خواند و خاطرنشان کرد: تاکنون حدود 30 انتخابات در کشور برگزار شده و در تمامی این انتخابات‌، ملت ایران به ویژه مردم ولایتمدار گلستان حضور پرشور در این عرصه داشته‌اند.

قندهاری ادامه داد: نماد «حماسه اقتصادی» مقاومت در برابر تحریم‌های اقتصادی غرب علیه ایران با تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در قالب اقتصاد مقاومتی است.

به گفته وی، وقتی دو رخداد مهم انتخابات و اقتصاد مقاومتی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند، اهمیت موضوع بیشتر برای مردم روشن می‌شود.

نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی بندرگز با موضوع شعار سال 92 برگزار می‌شود

مسئول کمیته فرهنگی و اجتماعی ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی شهرستان بندرگز در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقه عکاسی از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان در تعطیلات نوروز اظهار داشت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه تا پایان فروردین‌ماه برای ارسال آثار خود به این اداره فرصت دارند.

قندهاری افزود: این مسابقه توسط کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی شهرستان بندرگز با مسئولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در تعطیلات نوروز برنامه‌های متنوع فرهنگی در شهرستان بندرگز برگزار شد، هدف از برگزاری این برنامه‌ها را ایجاد فضای شاد و آرامش‌بخش برای مسافران و مردم شهرستان عنوان کرد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرگز با اشاره به دیدار روز گذشته خود با امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: براساس تصمیم اتخاذ شده نخستین جلسه این شورا بیبست و دوم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری با موضوع «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» برگزار می‌شود.   

انتهای پیام/83003/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول