اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیمارستان 17 شهریور آمل اعلام کرد

مراجعه 173 بیمار تصادفی به بیمارستان 17 شهریور

بیمارستان 17 شهریور آمل اعلام کرد در تعطیلات نوروزی، 173 بیمار تصادفی به این بیمارستان مراجعه کرده‌اند که از این تعداد سه مورد منجر به فوت شده است.

مراجعه 173 بیمار تصادفی به بیمارستان 17 شهریور

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل به نقل از روابط عمومی بیمارستان 17 شهریور آمل، 173 نفر مراجعه تصادفی در نیمه اول فروردین 92 به این بیمارستان صورت گرفته است که سه مورد از مراجعات منجر به فوت، ناشی از تصادف شده است.

براساس گزارش این بیمارستان، در پی آغاز تعطیلات نوروز و مسافرت‌های نوروزی و حجم زیاد مسافرت‌ها در جاده  هراز، بر اساس آمار ارسالی از واحد مدارک پزشکی بیمارستان، از ابتدا تا 15 فروردین 173 نفر بر اثر تصادف به این مرکز مراجعه که از این تعداد یک نفر در اورژانس و 2 نفر در بخش فوت شدند.

در این گزارش آمده است: از مراجعان تصادفات این بیمارستان، 46 نفر در بخش بستری و بقیه پس از درمان سرپایی مرخص شدند که سه نفر فوت‌شدگان شامل دو مرد میانسال و یک کودک شش ساله بودند.

به گزارش فارس، به مناسبت 18 فروردین روز جهانی بهداشت نمایشگاه هفته سلامت در محوطه شهرداری آمل شروع به‌کار کرد.

در این نمایشگاه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و ادارات درگیر با سیستم بهداشت و درمان با تشکیل غرفه‌هایی به ارائه عملکرد خود در سال 91 و همچنین راهنمایی و آموزش‌های لازم و ارائه خدمات درمانی به مردم پرداختند.

در این میان بیمارستان 17شهریور با ارائه کتابچه‌های آموزشی در مورد بیماری‌های فشار خون که شعار جهانی سازمان جهانی بهداشت است به ارائه آگاهی در این زمینه پرداخت.

براساس این گزارش، این بیمارستان در زمینه دیابت و بیماری‌های شایعه در سطوح جامعه و همچنین کنترل فشار خون مراجعه‌کنندگان حضور فعالی داشت.

از نکات قابل توجه در ارائه گزارش‌دهی انجام حدود یک‌هزار و 500 عمل جراحی در این بیمارستان است که بیشترین آمار عمل جراحی در استان به شمار می‌رود.

همچنین این بیمارستان انجام بیشترین رادیوگرافی در استان را داراست.

نمایشگاه هفته سلامت آمل تا 22 فروردین ادامه دارد.

انتهای‌ پیام/86011/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول