اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تعطیلات نوروزی انجام شد

خدمت‌رسانی به 30 هزار نفر در مراکز بهداشتی درمانی دشتستان

رئیس شبکه بهداشت دشتستان از خدمات‌رسانی به 30 هزار نفر در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی دشتستان خبر داد.

خدمت‌رسانی به 30 هزار نفر در مراکز بهداشتی درمانی دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا کهن در نشست مسئولان با تشریح مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در بخش‌های مختلف بهداشت و درمان شهرستان در ایام نوروز سال 92 اظهار داشت: بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان دشتستان در ایام نوروز به مهمانان ارائه شد.

وی افزود: پاکسازی شهرها و روستاهای سطح شهرستان با همکاری شهرداری‌های مربوطه و رابطین بهداشتی و بازدیدهای بهداشتی از پارک‌ها، امام‌زاده‌ها، محل‌های اسکان مسافران نوروزی، پمپ‌های بنزین و جایگاه‌های سوخت سراسر شهرستان و انعکاس نواقص از جمله این اقدامات است.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان خاطر نشان کرد: انجام 390 مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذائی، 95 بازدید از اماکن عمومی، 53 مورد بازدید از اماکن بین راهی و سیستم‌های تامین آب، 17 مورد معرفی به دادگاه و تعطیلی و برخورد با دستفروشان دوره‌گرد نیز از دیگر اقدامات این شبکه بود.

کهن تصریح کرد: توزیع مقادیر زیادی بشکه صابون مایع برای استفاده در پارک‌ها، 12 مورد نمونه‌برداری آب آشامیدنی، 140 مورد کلرسنجی و جمع‌آوری 255 کیلو گرم مواد غذائی فاسد و تاریخ گذشته نیز از دیگر اقدامات انجام شده است..

وی اضافه کرد: شناسائی و مراقبت از 177 مورد بیمار اسهالی، 16 مورد گزیدگی توسط حیوانات و تزریق 16 مورد واکسن هاری و 115 مورد نمونه‌گیری هیپوتیروئیدی نیز انجام شد.

کهن یادآور شد: انتقال بیش از 280 بیمار توسط اورژانس شهری و جاده‌ای و ثبت تعداد 122 مورد تصادفات و 5 مورد فوت بر اثر تصادف نیز از اقدامات اورژانس دشتستان است.

وی از خدمت‌رسانی به 30 هزار نفر در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی دشتستان خبر داد و گفت: این میزان خدمات در نیمه نخست فروردین ماه انجام شده است.

کهن با بیان اینکه تعداد مراجعین بستری شده یک‌هزار و 500 نفر بوده است افزود: انجام بیش از 22 هزار آزمایش و انجام تزریقات برای 10 هزار نفر نیز از جمله این اقدامات است.

انتهای پیام/2452/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول