اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته سلامت

شرکت 400 نفر در کلاس‌های آموزشی بهداشتی ریگان

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: به مناسبت هفته سلامت به 400 نفر از شرکت کنندگان در کلاس‌های آموزشی، بهداشتی و درمانی، آموزش‌های لازم در خصوص خطرات، علایم و عوامل مستعدکننده بیماری فشار خون داده شد.

شرکت 400 نفر در کلاس‌های آموزشی بهداشتی ریگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالحسین ناصری امروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد: با برپایی پایگاه‌های اطلاع رسانی و سنجش فشار خون در مراکز بهداشتی درمانی، فشارخون مراجعه کنندگان بالای 30 سال به مراکز بهداشتی، اندازه‌گیری و توصیه‌های بهداشتی لازم به آنان داده می‌شود.

وی بیان داشت: از آغاز هفته سلامت تاکنون 255 نفر به پایگاه‌های سنجش فشار خون در مراکز بهداشتی درمانی و تعداد 120 نفر از ملوانان و کارگران گمرک به پایگاه اطلاع رسانی مراجعه کرده و از میزان فشار خون خود آگاه شده‌اند.

ناصری تصریح کرد: در همین مدت به 400 نفر از شرکت کنندگان در کلاس‌های آموزشی مدارس، مراکز بهداشتی درمانی و خانه‌های بهداشت آموزش‌های لازم در خصوص خطرات، علایم و عوامل مستعدکننده بیماری فشار خون داده شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم از برگزاری مشاوره تغذیه برای بیماران فشارخونی مرکز بهداشتی درمانی امام رضا (ع) خبر داد.

وی گفت: پایگاه‌های اطلاع رسانی در محوطه گمرک و کنار مرکز بهداشتی درمانی حضرت فاطمه(س) روز سه شنبه 20 فروردین با همکاری شبکه بهداشت و هلال احمر دیلم برپا شد.   

انتهای پیام/66006/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول