اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان جنوبی انجام شد

بازدید جمعی از مسئولان کتابخانه‌های کشور از خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: عصر امروز جمعی از مسئولان کتابخانه‌های کشور و خراسان جنوبی از سرپرستی خبرگزاری فارس در این استان بازدید کردند.

بازدید جمعی از مسئولان کتابخانه‌های کشور از خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیرکل روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های کشور در این بازدید 1.5 ساعته که عصر امروز انجام شد، ضمن آشنایی با بخش‌های مختلف خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی در نشست صمیمی با سرپرست خبرگزاری فارس در استان به بررسی راه‌های توسعه فرهنگ کتابخوانی پرداخت.

امیرحسین خواجوی در این دیدار اظهار داشت: خبرگزاری فارس با راه‌اندازی گروه کتاب و اندیشه رسالت خود را در زمینه توسعه فرهنگ مطالعه انجام داده است.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود، این رسانه در استان راه‌اندازی کتابخانه مرکزی را به عنوان یک مطالبه جمعی پیگیری کند.

سرپرست خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی نیز در این دیدار با تقدیر از تعامل بالای اداره کتابخانه‌های استان با رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری فارس گفت: راه‌اندازی سرویس کتاب و اندیشه در خبرگزاری فارس در حوزه فرهنگی نشان از دغدغه این رسانه برای توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی است.

احسان مداح با بیان اینکه همه خبرنگاران این مجموعه عضو کتابخانه‌های عمومی استان هستند، افزود: افتخار دیگر سرپرستی خبرگزاری فارس انتصاب خبرنگار این مجموعه به عنوان رئیس اداره کتابخانه‌های بشرویه و بیرجند است.

وی، طرح راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار در استان را ستود و تأکید کرد: بر اساس آنچه گزارش می‌شود، مردم از راه‌اندازی کتابخانه‌ها به ویژه در مراکز درمانی از جمله بیمارستان امام رضا(ع) راضی هستند.

سرپرست خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی گفت: آمادگی داریم به عنوان خبرگزاری نخست استان و کشور تفاهم‌نامه‌ای با اداره‌کل کتابخانه‌های استان برای ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه در استان منعقد کنیم.

انتهای پیام/2248/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول