اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم خبر داد

اعزام تیم‌های امدادی و بهداشتی درمانی جم به مناطق زلزله‌زده

فرماندار جم از اعزام تیم‌های امدادی و بهداشتی درمانی جم به مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی خبر داد.

اعزام تیم‌های امدادی و بهداشتی درمانی جم به مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالرسول زارع ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت وقوع حادثه تلخ و دلخراش زلزله در شهرستان دشتی به ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار استان بوشهر و خانواده‌های داغدار آن عزیزان اظهار داشت: مردم با غیور، دلیر و ولایتمدار خطه دشتی از این مصیبت و امتحان الهی همچون سایر عرصه‌ها و امتحانات الهی با صبر و شکیبایی هر چه تمام‌تر، سربلند بیرون خواهند آمد.

وی افزود: بدون شک وقوع چنین حوادثی تقدیری لایتغیر و آزمونی الهی است و در سایه توکل و تمسک به خداوند متعال می‌تواند مقدمه‌ای برای رحمت الهی باشد.

فرماندار جم خاطر نشان کرد: با نهایت تألم و تأثر این مصیبت بزرگ و سنگین و در گذشت شماری از هم استانی‌های عزیز را به حضرت بقیة‌الله‌الاعظم، رهبر معظم انقلاب اسلامی، نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، مردم همیشه در صحنه و مؤمن استان بوشهر به ویژه مردم داغدار و مصیبت دیده شهرستان دشتی تسلیت عرض کرده و برای بازماندگان از خداوند متعال اجر و صبر در برابر مصائب، مسئلت می‌کنیم.

زارع از آمادگی کامل شهرستان جم برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان کاکی خبر داد و افزود: از تمام امکانات و توانمندی موجود برای تسریع در خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان استفاده می‌کنیم.

وی از اعزام تیم‌های امدادی و بهداشتی درمانی جم به مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: تیم‌های مختلف بهداشتی و درمانی و امدادی از این شهرستان به مناطق زلزله‌زده اعزام شده‌اند و در صورت لزوم باز هم نیروهای امدادی را اعزام می‌کنیم.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول