اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر رسانه‌ای باشگاه داماش:

دادستان عمومی تهران به مسائل مدیریتی داماش رسیدگی می‌کند

مدیر رسانه‌ای باشگاه داماش گیلان گفت: قرار است دادستان عمومی تهران به مسائل مدیریتی باشگاه داماش رسیدگی و 20 فروردین‌ ماه رای خود را صادر کند.

دادستان عمومی تهران به مسائل مدیریتی داماش رسیدگی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی احمدی‌سروانی در جمع خبرنگاران با اشاره به بازی تیم‌های داماش گیلان و پرسپولیس تهران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، اظهار کرد: اگر داماش امروز نتیجه را واگذار کند اتفاق خاصی نمی‌افتد و صعود ما به فینال یک افتخار است، اما اگر پرسپولیسی‌ها بازنده شوند باید بگویم فاجعه بزرگی برای آنها خواهد بود.

وی درباره اظهارات مدیر‌عامل پرسپولیس علیه امیر عابدینی گفت: بنده نمی‌توانم درباره رویانیان اظهار ‌نظر کنم.

مدیر رسانه‌ای داماش ادامه داد: درباره مصاحبه عابدینی باید بگویم که فکر می‌کنم سردار رویانیان بخشی از حرف‌های عابدینی را اشتباه برداشت کرده است.

وی به وضعیت آینده داماش اشاره کرد و یادآور شد: قرار است دادستان عمومی تهران به مسائل مدیریتی باشگاه داماش رسیدگی کرده و در تاریخ 20 فروردین‌ ماه جاری در این زمینه رای صادر کند.

احمدی‌سراوانی با اشاره به اینکه در بازی عصر امروز تماشاگران حرف نخست را می‌زنند، تصریح کرد: برخی رسانه‌ها در پایتخت به دلیل حضور پرسپولیس در تهران قاعدتاً توجه بیشتری به این باشگاه می‌کنند اما نمی‌توانم بگویم که رسانه‌ها از پرسپولیس حمایت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: عابدینی قول داده است که پس از روشن شدن تکلیف باشگاه داماش در جلسه‌ای مطبوعاتی پاسخگوی سؤالات خبرنگاران باشد.

انتهای پیام/84001/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول