اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم داماش عنوان کرد

هم‌قسم شدن داماشی‌ها برای شکست پرسپولیس

مهاجم تیم فوتبال داماش گیلان گفت: برای شکست پرسپولیس و رسیدن به فینال جام حذفی با بازیکنان داماش هم‌قسم شده‌ایم.

هم‌قسم شدن داماشی‌ها برای شکست پرسپولیس

افشین  چاووشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به بازی تیم‌های داماش گیلان و پرسپولیس تهران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، اظهار کرد: بازی سختی در مقابل پرسپولیس پیش روی داریم اما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا با حذف پرسپولیس به دیدار نهایی جام حذفی صعود کنیم.

وی افزود: مطمئن باشید با لطف خدا و کمک کادر فنی و تلاش بازیکنان برای دومین بار در فینال جام حذفی حضور پیدا می‌کنیم.

مهاجم داماش گیلان با اشاره به شرایط آمادگی خود در مقابل پرسپولیس، اذعان کرد: در زمان درخشان به میدان نمی‌رفتم اما اکنون در چند بازی اخیر کم و بیش به میدان رفته‌ام و از شرایط خوبی در قیاس با چند هفته گذشته برخوردار شده‌ام.

وی ادامه داد: اگر با صلاحدید کادر فنی به میدان بروم تمام تلاش و تمرکزم را برای موفقیت داماش به‌کار می‌بندم.

چاووشی درباره بروز شایعاتی مبنی بر امکان تبانی در این دیدار، گفت: چنین چیزی وجود ندارد و تمام بازیکنان داماش هم‌قسم شده‌ایم که در این بازی پرسپولیس را ببریم و به فینال برسیم.

وی اضافه کرد: همه بازیکنان داماش از انگیزه بالایی برای پیروزی در این دیدار برخوردار هستند و تمام تلاش خود را برای شاد کردن هواداران انجام می‌دهند.

مهاجم با سابقه داماش گیلان با بیان اینکه هواداران داماش فوتبال را می‌فهمند، خاطرنشان کرد: دست تمام هواداران را می‌بوسم و با وجود باخت ما در مقابل تراکتور سازی، آنها ما را 90 دقیقه تشویق کردند و شرمنده آنها هستیم.

وی اضافه کرد: این امر نشان می‌دهد که هواداران فوتبال را به خوبی درک می‌کنند و امیدواریم در مقابل پرسپولیس شرمندگی آنها را جبران کنیم.

چاووشی درباره تاثیر دعوای مدیریتی باشگاه داماش روی عملکرد بازیکنان، تصریح کرد: چنین مسایلی روی تمرکز بازیکنان اثر می‌گذارد اما ترجیح می‌دهم درباره این مسایل اصلاً حرفی نزنم و تمام تمرکزم را معطوف به موفقیت تیمم کنم.

انتهای پیام/2300/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول