اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پارسیان‌نژاد در گفت‌وگو با فارس:

امسال به تولید آثار کیفی می‌پردازیم

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال به جای فعالیت‌های روزمره‌ای و مناسبت‌ها به سمت گردآوری و خلق آثار تولیدی کیفی خواهیم پرداخت که مردم و جامعه هنری این تفاوت و رویکرد جدید را لمس کنند.

امسال به تولید آثار کیفی می‌پردازیم

رضا پارسیان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در سال جدید روی برنامه محوری تولید اثر هنری متمرکز می‌شویم که امید است در این برنامه مهم کارنامه قابل قبول و در شأن مردم و هنرمندان این استان ثبت شود.

رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تولید آثار در همه زمینه‌ها برنامه‌ای است که حوزه هنری به کمک هنرمندان پرتوان ولی کم ادعای این استان در دستور کار قرار داده که می‌توان تفاوت عمده حوزه هنری 92 را با 91 در همین مورد دانست. 

وی تاریخ و فرهنگ استان کهگیلویه و بویراحمد را غنی خواند و گفت:‌ در بحث مکتوب و مستند کردن این تاریخ و این فرهنگ ضعیف عمل کرده‌ایم که بنا داریم در سال جدید به مکتوب کردن فرهنگ عامه مردم بپردازیم.

پارسیان‌نژاد توضیح داد: به جای فعالیت‌های روزمره‌ای و مناسبت‌ها به سمت گردآوری و خلق آثار تولیدی کیفی خواهیم پرداخت که مردم و جامعه هنری این تفاوت و رویکرد جدید را لمس کنند.

* استقبال مردمی شرط ماندگاری و اثرگذاری یک اثر هنری است

رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد که سازمان تحت مدیریتش با اعتبارات بسیار ناچیز تاکنون حمایت‌ها و بسترسازی‌های خوبی از جامعه هنر و تولید آثار فاخر و هنری داشته است، محدودیت‌های مالی را مانع بزرگی در شکوفایی همه جانبه استعدادهای هنری این استان برشمرد و ادامه داد: در تولید آثار هنری، میزان استقبال مردمی از اهمیت خاصی برخوردار است و این سازمان مقبولیت مردمی یک اثر را رمز موفقیت، ماندگاری و اثرگذاری آن می‌داند.

این مدیر فرهنگی تأکید کرد: اگر اثری خلق شود و با استقبال مردمی مواجه نشود بدون شک ضعف از ما بوده که تلاش خواهیم کرد آثاری تولید شود که مورد پسند مردم و جامعه قرار گیرد.

پارسیان‌نژاد توانمندسازی هنرمندان را از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه هنری در سال جدید خواند.

انتهای پیام/82005/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول