اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی دفتر امام جمعه بوشهر انجام می‌شود

برگزاری مجلس ختم کشته‌شدگان زلزله شهرستان دشتی

از سوی دفتر امام جمعه بوشهر مجلس ختمی به مناسب کشته شدن شماری از هم استانی‌ها در اثر زلزله شهرستان دشتی روز یکشنبه 25 فروردین ماه در مسجد الغدیر خورموج برگزار می‌شود.

برگزاری مجلس ختم کشته‌شدگان زلزله شهرستان دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به مناسبت کشته شدن شماری از هم استانی‌ها در اثر زلزله شهرستان دشتی مجلس ختمی از طرف نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و دفتر مقام معظم رهبری در تاریخ یکشنبه بیست و پنجم فروردین ماه سالروز شهادت حضرت زهرای اطهر (سلام الله علیها) در مسجد الغدیر خورموج از ساعت 9 الی 11 با حضور خانواده‌های سوگوار برگزار می‌شود.

امام جمعه بوشهر گفت: حادثه ناگوار زلزله دشتی را مجدداً به همه مردم عزیز استان به ویژه خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می‌کنم و سلامتی و صحت برای مجروحان و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان از خداوند متعال خواستارم.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بیان کرد: صمیمانه سپاس و تشکر خاضعانه خود را محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته العالیه) و دفتر معظم‌له تقدیم می‌دارم.

وی تصریح کرد: از همه کسانی که با پیام‌ها و تماس‌های خود به ویژه نمایندگان محترم ولی فقیه که ابراز همدردی و بیان آمادگی برای مساعدت امر خدمت‌رسانی داشتند تشکر کرده و از تمامی مسئولینی که با جدیّت تمام، در خدمت حادثه دیدگان عزیز هستند به ویژه مردم عزیز و گرانقدر که در ساعات اولیه حادثه، خود را به آن منطقه رسانده و خدمات بسیار ارزشمندی داشته‌اند، سپاس و امتنان دارم.

صفایی بوشهری گفت: همگان به ویژه مسئولان را به جدیت کارشناسانه هر چه تمام‌تر و خدمت صادقانه به آسیب‌دیدگان، به دور از پرداختن به امور شکلی و حواشی غیر ضروری سفارش می‌کنم.

وی ادامه داد: ارائه چادر، لوازم رفاهی، پتو، آب، غذا، روشنایی، خدمات پزشکی، پذیرایی از بیماران و همراهان، دلجویی و روان درمانی داغداران و سایر امور مورد نیاز، ایجاد امنیت هرچه گسترده‌تر در منطقه، سامان‌دهی امدادرسانی و در نهایت بازسازی هر چه سریع‌تر و با استحکام فنی و معماری مناسب با توجه به فرا رسیدن فصل گرما، از امور لازم و ضروری است.

انتهای پیام/66006/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول