اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی شوشتر خبر داد

برپایی 8 پایگاه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان بوشهری

رئیس کمیته امداد امام خمینی شوشتر از برپایی هشت پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان استان بوشهر خبر داد.

برپایی 8 پایگاه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان بوشهری

بیژن بلیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: برای مرکز شهر شوشتر تاکنون هشت پایگاه برای دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم برپا شده است.

وی افزود: این هشت پایگاه تنها در مرکز شهر شوشتر راه‌اندازی شده‌اند و وظیفه جمع‌آوری کمک‌های مردم را برعهده دارند تا این کمک‌ها به کمیته امداد برای اعزام به استان بوشهر واصل شود.

*شهرهای مجاور شوشتر نیز پایگاه خواهند داشت

بلیوند با اشاره به اینکه در شهرهای مجاور شوشتر نیز پایگاه دایر می‌شود، گفت: تلاش داریم تا در شهرهای مجاور شوشتر مانند سرداران، گوریه، شرافت و... نیز پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی دایر کنیم.

وی با اشاره به اینکه در این باره با بخشداران در حال مذاکره هستیم، گفت: در این باره در حال مذاکره هستیم تا در شهرهای مجاور این شهرستان نیز پایگاه دایر کنیم.

وی تاکید کرد: با شرکت‌های خصوصی و ادارات نیز برای جمع‌آوری کمک‌های خیرخواهانه در حال مذاکره هستیم و امیدواریم در این باره به درخواست کمیته امداد پاسخ مثبت دهند.

*درخواست تشکیل شورای اداری در اسرع وقت

بلیوند با اشاره به شرایط کنونی استان بوشهر گفت: درخواست داریم تا در این شهرستان در اسرع وقت شورای اداری تشکیل شود تا از امکانات شهرستان شوشتر برای خدمات‌رسانی به مردم بوشهر کمک بخواهیم.

وی تاکید کرد: شهرستان شوشتر در دریافت کمک‌های مردمی به دلیل صبغه دینی و مذهبی همیشه پیشگام بوده است و به نسبت جمعیت خود کمک‌های زیادی را در مناسبت‌های مختلف جمع‌آوری کرده است.

انتهای پیام/72006/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول