اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خبر داد

جمع‌آوری کمک‌های شهروندان آبپخشی به زلزله‌زدگان شهرستان دشتی

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش از فعالیت ایستگاه خیابانی شورای شهر به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های شهروندان آبپخشی به زلزله‌زدگان شهرستان دشتی خبر داد.

جمع‌آوری کمک‌های شهروندان آبپخشی به زلزله‌زدگان شهرستان دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان مصطفی رضایی امروز در نشست با اعضای ستاد بحران شهرداری آبپخش با تسلیت تعدادی از مردم شهرستان دشتی به‌ دنبال وقوع زلزله اظهار داشت: از ابتدای وقوع حادثه در آبپخش آمادگی کامل برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان شهرستان دشتی وجود داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش ادامه داد: در ساعات ابتدایی پس از وقوع زلزله جلسات هماهنگی برگزار شد و آمادگی کامل خود برای اعزام تجهیزات موتوری شهرداری و نیروی انسانی به‌منظور تسریع در روند امدادرسانی را اعلام کردیم.

رضایی بیان کرد: تامین کالاهای ضروری و اقلام مصرفی مورد نیاز مردم زلزله‌زده از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و به این منظور شاهد برپایی ایستگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی شورای اسلامی شهر آبپخش بوده‌ایم.

مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آبپخش یادآور شد: ایستگاه کمک‌های مردمی شورای اسلامی شهر آبپخش هم‌اکنون در سطح شهر فعال است و استقبال مردمی را شاهد بوده‌ایم و از سایر شهروندان دعوت می‌کنیم به‌منظور سامان‌دهی در امر جمع‌آوری کمک‌ها، کمک‌های خود را از طریق ایستگاه فعال در شهر ارسال کنند.

وی اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی آبپخش نیز از ساعات ابتدایی قوع زلزله جمع‌آوری کمک‌های مردمی به‌منظور ارسال به مناطق زلزله‌زده را شروع کرده و آمادگی خود برای حضور در مناطق زلزله‌زده و امدادرسانی در این مناطق را اعلام کرده است.

رضایی گفت: شهروندان آبپخشی نیز از ساعات ابتدایی وقوع زلزله با مراجعه به شورای اسلامی شهر آمادگی خود برای اعزام به مناطق زلزله زده را اعلام کرده‌اند.

این مسئول اذعان داشت: در ساعات آتی همراه با برخی از مدیران اجرایی آبپخش در مناطق زلزله‌زده حضور می‌یابیم و از تمام توان برای کمک به مردم این مناطق بهره‌ خواهیم برد.

رئیس شورای اسلامی آبپخش عنوان کرد: وقوع این زلزله حادثه تلخی بود و باید با کمک به همنوعان خود در شهرستان دشتی، دین خود را ادا کنیم.

انتهای پیام/2452/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول