اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر همدان خبر داد

ارسال یک هزار تخته چادر به مناطق زلزله‌زده بوشهر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر همدان از ارسال یک هزار تخته چادر به مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی استان بوشهر از صبح امروز خبر داد.

ارسال یک هزار تخته چادر به مناطق زلزله‌زده بوشهر

حمید ره‌انجام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: در پی وقوع زلزله 6.1 ریشتری عصر دیروز در شهرستان دشتی و حومه این شهرستان در استان بوشهر بر اساس وظیفه سازمانی این جمعیت به همه نیروهای امدادی سراسر استان آماده‌‌باش داده شد و بر اساس اعلام نیاز مسئولان امدادی منطقه از بامداد امروز چهارشنبه چادر صحرایی ارسال شده است.

وی افزود: با هماهنگی و اعلام آمادگی قبلی با سازمان امداد مرکز تیم‌های امدادی استان به صورت آماده باش قرار دارند و در حال حاضر بنا به نیاز منطقه تعداد یک هزار تخته چادر برای اسکان 2 هزار و 500 نفر به منطقه ارسال شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر همدان با اشاره به آماده‌باش تیم‌های امدادی استان همدان که همانند حوادث و زلزله آذربایجان شرقی در مواقع نیاز اعزام می‌شوند، یادآور شد: تیم‌های امدادی جمعیت شامل تیم‌های امداد هوایی، تیم حمایت روانی، تیم واکنش سریع و تیم اسکان اضطراری در آماده‌باش کامل هستند

به گزارش فارس، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 6.1 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) عصر روز سه‌شنبه شهرستان دشتی در جنوب استان بوشهر را لرزاند که طی آن قسمت‌های زیادی از بخش‌های کاکی و شهر شنبه از 10 تا 90 درصد تخریب شده است.

در این حادثه متأسفانه در شش روستای شهرستان دشتی زلزله خسارت داشته که در منطقه  شهر شنبه بیش از 450 واحد 100 درصد تخریب شد و همچنین در کاکی 2 هزار و 780 واحد، درویشی 77 واحد، باغان 200 واحد، کردلان 67 واحد و سنا 225 واحد تخریب شدند.

بنا به آخرین اعلام براثر زلزله عصر سه‌شنبه در شهرستان دشتی و بخش‌های تابعه، 37 نفر کشته و 850 نفر زخمی شدند.

انتهای پیام/89020/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول