اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گناوه

نمایش «تعزیه اشباح بر دریای پارس» روی صحنه می‌رود

خبرگزاری فارس: نویسنده نمایش تعزیه اشباح بر دریای پارس گفت: نمایش تعزیه اشباح بر دریای پارس در گناوه به روی صحنه می‌رود.

نمایش «تعزیه اشباح بر دریای پارس» روی صحنه می‌رود

حسین زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناوه اظهار داشت: این نمایش بر اساس زندگی میرمهنای بندر ریگی نوشته شده است و در آن به بیان گوشه‌هایی از زندگی وی پرداخته می‌شود.

زارعی گفت: میرمهنای بندر ریگی یکی از قهرمانان جنوب ایران زمین است که توانست برای همیشه به سلطه هلندی‌ها بر خلیج فارس پایان دهد و دست این استعمارگران را از غارت ثروت‌های ملی در جنوب ایران قطع کند.

وی ادامه داد: این نمایش کاری از گروه تئاتر خاک است که در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شرکت کرد و کاندید دریافت جایزه موسیقی از سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شد.

زارعی اضافه کرد: در این نمایش جهانشیر یاراحمدی، جعفر بهبهانی، احمدرضا قربانی، جهانگیر اژدری، جواد متین و ماندانا شکری فرد بازی می‌کنند و کارگردان این نمایش نیز حیدر مظفری است.

وی بیان داشت: طراح صحنه این نمایش را جواد متین و طراح لباس آن نیز توسط پریسا زالی انجام شده و میثم گزی طراحی نور و موسیقی این نمایش هم توسط امید سعیدی صورت گرفته است.

نویسنده نمایش تعزیه اشباح بر دریای پارس گفت: این نمایش فاخر قرار است که به مدت 2 روز در جشن فرهنگ گناوه به روی صحنه رود.

انتهای پیام/66006/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول