اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)

البرزی‌ها برای استقبال از شهدای گمنام آماده می‌شوند

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، شهرستان البرز میزبان دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس است که پیکر مطهرشان در میدان قدس الوند به خاک سپرده می‌شود.

البرزی‌ها برای استقبال از شهدای گمنام آماده می‌شوند

داوود بهرامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان البرز اظهار داشت: شهرهای الوند و محمدیه در شهرستان البرز در روز شهادت حضرت فاطمه (س) میزبانی این دو شهید گمنام را خواهد داشت و با ورود این شهدای عزیز فضای معنوی البرز را بیش از پیش خواهد کرد.

وی افزود: مراسم تشییع شهدای گمنام بیست و پنجم فروردین ماه صورت می‌گیرد و پیکر مطهر یکی از شهدا به مدت یک شب میزبان مردم شهر محمدیه و دیگری میزبان مردم شهر الوند خواهد بود تا مردم فاطمی در مراسمی معنوی شبی با شهدا حال و هوای خود را به عطر شهدا معطر کنند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز ادامه داد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با مسئولان شهرستان البرز و امام جمعه شهر الوند، محل خاکسپاری این شهیدان میدان قدس الوند خواهد بود.

وی اضافه کرد: روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مصادف با خاکسپاری شهدای گمنام بوده و این مراسم در ساعت 9:30 صبح همان روز در فلکه قدس الوند انجام می‌شود.

انتهای پیام/2667/و10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول