اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 91

46 هزار مجوز مشاغل خانگی در خراسان‌رضوی صادر شد

معاونت امور اجتماعی و اشتغال اداره تعاون خراسان‌رضوی گفت: در سال 91 بیش از چهل و شش هزار و 231 مجوز مشاغل خانگی در خراسان‌رضوی صادر شد.

46 هزار مجوز مشاغل خانگی در خراسان‌رضوی صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، طاهره طهماسبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی و با توجه به هدف‌گذاری‌های انجام شده در ارتباط با این موضوع تا پایان سال 91 حدود 101 هزار و 877 نفر به عنوان متقاضی مشاغل خانگی در خراسان‌رضوی موفق به ثبت‌نام شدند.

معاونت امور اجتماعی و اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی افزود: تمام مراحل ثبت نام و ساماندهی متقاضیان مشاغل خانگی در استان به صورت الکترونیکی و غیر‌حضوری از طریق سامانه مشاغل خانگی انجام گرفته است.

وی یادآور شد: همچنین 259 نفر به صورت پشتیبان و 3 هزار و 350 نفر در قالب پوشش در این سامانه ثبت نام کرده‌اند.

طهماسبی عنوان کرد: تا پایان سال گذشته برای 46 هزار و 231 نفر از افراد ثبت نام شده که واجد شرایط و ضوابط ابلاغی، از سوی ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی بوده‌اند مجوز صادر شده که بیش از 40 هزار و 627 نفر از آنان در سال 1391 به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند.

وی تاکید کرد: چنانچه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی، اعتبارات بیشتری را به این استان اختصاص دهد می‌توان به تمام افرادی که مجوز مشاغل خانگی را دریافت کرده‌اند و واجد شرایط لازم هستند تسهیلات پرداخت کرد.

انتهای پیام/70006/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول