اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

رتبه چهارم بوشهر در پرداخت وام‌های مشاغل خانگی

استاندار بوشهر با اشاره به صعود استان بوشهر به رتبه چهارم پرداخت وام‌های خود اشتغالی در کشور گفت: بیمارستان برازجان نیز تا یک هفته دیگر افتتاح می‌شود.

رتبه چهارم بوشهر در پرداخت وام‌های مشاغل خانگی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند صبح امروز در دیدار با مدیران اجرایی استان بوشهر با اشاره به اینکه اقتدار، صلابت و موقعیت همه دستگاه‌های اجرایی بالاتر از استانداری نیست، تصریح کرد: مجموعه استانداری باید با حماسه و با عملکرد خود نشان دهد که برتر از دیگر دستگاه‌های اجرایی است البته نه در ریاست بلکه در مسئولیت پذیری و خدمتگزاری به مردم باید خود را نشان دهد.

استاندار بوشهر تاکید کرد: انسان‌های بی کفایت، ترسو و ضعیف جایی در این عرصه ندارند بلکه انسان‌های شجاع و مقتدر می‌توانند در این فعالیت موفق باشند.

حسنوند بر توجه به انضباط کاری تاکید کرد و افزود: لازمه پیشرفت و موفقیت انضباط کاری است که باید سرلوحه کار کارکنان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه توجه به حق و حقوق و رفاه کارکنان و کارشناسان در کنار تلاش و فعالیت شبانه‌روزی محفوظ است، گفت: سال گذشته که به لحاظ مالی سال سختی بود ولی همه حق و حقوق کارکنان پرداخت شد.

استاندار بوشهر سرعت در اجرای طرح‌ها را یک ضرورت دانست و بیان کرد: لازمه سرعت در کار توجه به کیفیت است و نباید کیفیت در این عرصه فدا شود بلکه این سرعت ضمن اینکه موجب افتتاح به موقع طرح‌ها می‌شود در کاهش هزینه‌ها اثرات مستقیمی دارد.

بیمارستان برازجان یک هفته دیگر افتتاح می‌شود

وی افتتاح بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر در کوتاهترین زمان و با کیفیت عالی را یکی از اینگونه طرح‌ها عنوان کرد و گفت: بیمارستان 160 تختخوابی شهید گنجی برازجان که در آستانه بهره‌برداری است، اگر اجرای آن به روال عادی پیش می‌رفت سال آینده شاهد افتتاح آن بودیم ولی اکنون یک هفته دیگر افتتاح می‌شود.

حسنوند تسریع در پرداخت وام‌های قرض الحسنه و مشاغل خانگی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: تا قبل از اسفند ماه سال 91 رتبه استان بوشهر در پرداخت اینگونه وام‌ها سی ام بود ولی اکنون در کمتر از یک‌ماه با تلاش بی وفقه با 26 پله صعود به رتبه چهارم کشوری ارتقا یافتیم.

استاندار بوشهر خدمات رسانی مطلوب به میهمانان نوروزی را نتیجه تلاش قبل از تعطیلات نوروزی دانست و گفت: اجرای طرح‌های زیربنایی اسکان برای رفاه حال مسافران افزایش رضایتمندی گردشگران را در پی داشت که با تلاش مستمر این فعالیت‌ها انجام گرفت.

وی افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده برای تعطیلات نوروز 93 بر ساخت کمپ‌های 20 ،10و 30 هکتاری تاکید شده است و قرار است در این کمپ‌ها بهترین امکانات و تجهیزات برای مردم استان و مسافران نصب شود.

حسنوند استفاده بیشتر مردم استان از دریا در فصل گرما را مورد اشاره قرار داد و گفت: با اجرای طرح‌های جدید مردم استان در فصل گرما بیشتر از تفریحات دریا بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/66006/ر40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول