اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی:

آموزش‌های مولد ماموریت جدید گروه‌های جهادی در کشور است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آموزش‌های مولد ماموریت جدید گروه‌های جهادی در کشور است.

آموزش‌های مولد ماموریت جدید گروه‌های جهادی در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی راهیان نور، سردار محمدرضا نقدی در جمع جهادگران گروه جهادی علمدار در منطقه «خنافره شادگان»، اظهار کرد: امسال بسیج رویکرد خود را در مناطق کم برخوردار، آموزش خدمات مولد بجای خدمات صرف کرده است تا مردم این مناطق بتوانند روی پای خود بایستند، البته لازمه آن هم، کار دسته جمعی است.

وی خاطرنشان کرد: می‌توان در چنین مناطقی خدماتی جزئی ارائه داد و کوله باری هم برداشت و رفت؛ اما انتظار ما از گروه‌های جهادی این است که به فعالیت‌های خود در این قبیل مناطق عمیق‌تر نگاه کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه باید به نحوی برنامه ریزی کنیم تا تأثیرگذاری عمیق داشته باشیم، افزود: این هم لازمه‌اش تداوم کار‌ها در منطقه است چون بدین شکل می‌توان با مردم منطقه ارتباط برقرار کرد.

سردار نقدی یادآور شد: کار دسته جمعی و مشارکتی که دور هم جمع شوند و فکر کنند می‌تواند کار‌ها را موفق تر جلو ببرد لذا چنانچه این گونه عمل شود در دراز مدت می‌تواند به مطالبه علمی تبدیل شود.

وی درباره فرهنگ کار و تولید هم گفت: در فعالیت‌های جهادی باید آموزش‌های مولد نیز در کنار فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی گروه‌های جهادی پیش بینی و اجرا شود تا متناسب با جغرافیای منطقه و بافت جمعیتی، کارهای آموزشی مولد را به اهالی منطقه بیاموزند.

انتهای پیام/2329/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول