اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی صورت گرفت

عیادت نماینده ولی فقیه در لرستان از بیماران قلبی

نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت هفته سلامت از بیماران قلبی بستری در بیمارستان شهید مدنی خرم‌آباد عیادت کرد.

عیادت نماینده ولی فقیه در لرستان از بیماران قلبی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام سیداحمد میرعمادی به همراه اردشیر شیخ‌آزادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ظهر امروز به مناسبت هفته سلامت بر بالین بیماران بستری در بخش قلب و اطفال بیمارستان مدنی حضور یافت و با اهدای گل از این بیماران عیادت کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید در جهت ارتقای سلامت در جامعه تلاش کنیم، نظام پزشکی باید ارمغان‌‌آور سلامت باشد، نه بیمار پذیر، گفت: برای ارتقای سلامت باید به آموزش و پیشگیری توجه ویژه شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: سلامتی نعمت بسیار بزرگ خداوند متعال است که به بندگان خود عطا کرده و حفظ و ارتقای آن بر همه واجب است.

میرعمادی اظهار داشت: دستورات دین مبین اسلام همه مختص به سلامت بشر از حیث جسم و روح بوده و اگر بشر امروزی دستورات اسلام عزیز را به دقت به کار بندد، به طور قطع و یقین از سلامت جسم و روح برخوردار می‌شوند.

وی افزود: جوامع پیشرو، جوامعی هستند که سلامت محور بوده و انسان سالم هدف غایی آنها است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: از مردم لرستان درخواست می‌شود که در هفته سلامت عیادت از بیماران بستری که دستور دین مبین اسلام است، را فراموش نکرده و با حضور در بیمارستان‌ها از بیماران عیادت کنند، چرا که عیادت بیماران موجب آرامش و تسریع در روند بهبود روحی آنها می‌شود.

وی افزود: در اسلام از سلامت به عنوان نعمت برتر یاد شده است و پیامبر اعظم (ص) نیز سفارش کرد که پنج چیز را قبل از پنج چیز دیگر غنیمت بشمارید که یکی از آن‌ها نعمت سلامت قبل از بیماری است.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه نظام پزشکی در ایران اسلامی رشد بسیار خوبی داشته است، افزود: دستاوردهای ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف علمی بسیار ارزشمند است، به طوری که کشورمان در عرصه بهداشت و پزشکی یکی از کشورهای برتر و توانمند دنیا محسوب می‌شود.

انتهای پیام/2304/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول