اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) صورت می‌گیرد

خاکسپاری پیکر مطهر 2 شهید گمنام در قزوین

مسئول امور شهدای گمنام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گفت: پیکر مطهر 6 شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور مردم شهید‌پرور این استان در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین خاکسپاری می‌شوند.

خاکسپاری پیکر مطهر 2 شهید گمنام در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، قاسم الهیاری تصریح کرد: پیکر مطهر شش شهید گمنام 24 فروردین ماه وارد قزوین می‌شود که پیکر مطهر دو شهید گمنام در شهرستان آبیک، دو شهید گمنام در شهرستان الوند و دو شهید گمنام در شهر قزوین خاکسپاری می‌شوند.

وی ادامه داد: پیکر مطهر شهدا به شهرستان آبیک و الوند تحویل داده می‌شود و پس از آن در مراسمی قبل از نماز ظهر مراسم استقبال اولیه در میدان مینودر شهر قزوین توسط مسئولان این استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: بعد از مراسم استقبال مسئولان، پیکر مطهر شهدا تا نماز مغرب و عشا به معراج شهدا در خیابان عبید زاکان منتقل می‌شود و بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء مراسم وداع با شهدا در حسینیه شهید مطهری سپاه برگزار خواهد شد.

الهیاری ادامه داد: پیکر مطهر شهدا در روز 25 فروردین ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، ساعت 9:30 صبح از مقابل مسجد‌ الغدیر در خیابان شهید بابایی به سمت دانشگاه آزاد باراجین تشییع و یک ساعت قبل از اقامه نماز ظهر خاکسپاری می‌شوند.

وی افزود: پیکر مطهر شهدای گمنام در سن‌های 18، 19، 20، 33 سال گزارش شده که در عملیات‌های خیبر، کربلای 9 و تک دشمن در مناطق عملیاتی جزیره‌ مجنون، منطقه شرهانی و قصر‌ شیرین تفحص شدند.

الهیار ابراز داشت: پیکر مطهر 176 شهید در 63 نقطه کشور همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در 29 نقطه کشور خاکسپاری می‌شوند که هویت 46 شهید مشخص شده و 136 شهید گمنام هستند.

انتهای‌ پیام/77012/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول