اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه:

کارهای انجام شده برای تشییع و تدفین شهدا به نام شهدا و به کام دیگران نباشد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به هیچ وجه پذیرفتنی نیست که کارهای انجام شده برای تدفین و تشییع شهدا، به نام شهدا و به کام دیگران باشد.

کارهای انجام شده برای تشییع و تدفین شهدا به نام شهدا و به کام دیگران نباشد

سیدحسین صابری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، در حاشیه نشست هم‌اندیشی برگزاری مراسم تشییع و تدفین 6 شهید گمنام اظهار کرد: همه مسئولان و مدیران و دستگاه‌ها در این استان به نوعی در برگزاری این برنامه باید سهیم باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: شرکت برق و شرکت آب و فاضلاب باید در این زمینه از خود همت به خرج داده و نسبت به قرار دادن یک انشعاب آب و برق در محل تدفین این شهدا همکاری لازم را داشته باشند.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شهرداری‌های سه شهر محل تدفین شهدا وظیفه دارند در صورت نیاز نسبت به تعمیر جاده دسترسی و احیانا شن‌ریزی و آسفالت آن اقدام لازم را انجام دهند.

صابری عنوان کرد: به هیچ وجه پذیرفتنی نیست که کارهای انجام شده در آن مکان‌های مقدس به نام شهدا و به کام دیگران باشد و همه امور به دقت از سوی ما پی‌گیری و رصد خواهد شد.

وی با بیان این‌که سرمایه‌ای والاتر از شهدا نداریم، یادآور شد: صبح روز پنج‌شنبه ساعت 11 در کانون معراج شهدای یاسوج گرد هم می‌آییم تا این پیکرهای مقدس را همراه مردم تا حسینیه عاشقان ثارالله بدرقه کنیم و شامگاه پنج‌شنبه نیز برنامه‌های معنوی در جوار پیکر مطهر آن‌ها برگزار خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با دعوت از همه اقشار مردم برای حضور در این مراسم اظهار کرد: همه باید دین خود را در این روز به شهدا ادا کنیم و انتظار است که جوانان و نوجوانان ما بیش از همه اقشار برای پی‌بردن به عظمت کار شهدا در این مراسم حضور داشته باشند.

این مسئول از همه مدیران و مسئولان در شهرستان‌های سه‌ گانه محل تدفین پیکر مطهر این 6 شهید گمنام خواست، تمهیدات لازم را برای اجرای هر چه بهتر برنامه بیاندیشند.

مراسم تشییع 6 شهید گمنام، روز 22 فروردین در شهر یاسوج برگزار می‌شود و پس از آن به  شهرهای لنده، کهگیلویه و سی‌سخت انتقال و روز 23 فروردین مراسم تشییع و تدفین آن‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2571/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول