اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری خبر داد

پرداخت 2 میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی به مددجویان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال گذشته افزون بر 2 میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی به 2 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد پرداخت شده است.

پرداخت 2 میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی به مددجویان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ابوالقاسم رستگار پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری این اداره‌کل اظهار کرد: همزمان با جشن نیکوکاری 6 میلیارد ریال کمک مردمی در این استان جمع آوری شد.

وی افزود: این مبلغ کمک در 2 هزار پایگاه در سطح استان چهارمحال و بختیاری جمع‌آوری و در اولین فرصت به دست نیازمندان خواهد رسید.

رستگار با اشاره به اهداف این نهاد در سال‌جاری، گفت: توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد و ایجاد اشتغال برای نیازمندان از مهم‌ترین این اهداف به شمار می‎رود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری در ادامه از حمایت 2 هزار دانشجوی تحت حمایت این نهاد خبر داد و افزود: در سال تحصیلی جاری تاکنون 6 میلیارد ریال کمک هزینه تحصیل به دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه این دانشجویان علاوه بر دریافت کمک هزینه تحصیل، خدمات دیگر از جمله مشاوره نیز دریافت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد دانشجویان در شهرستان شهرکرد، با بیش از 840 دانشجو است.

رستگار پرداخت 2 میلیارد ریال کمک هزینه تحصیل به دانش‌آموزان تحت حمایت را از دیگر خدمات این نهاد در سال گذشته برشمرد و ادامه داد: یکی از گروه‌های جامعه هدف کمیته امداد دانش‌آموزان و دانشجویان خانواده‌های تحت حمایت است، کمیته امداد شهرستان به این گروه توجه خاصی دارد و نسبت به ارائه خدماتی خاص به این قشر اقدام کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه توانمندسازی فکری و فرهنگی خانواده‌ها و همچنین ارتقاء سطح آگاهی‌های دینی و اعتقادی آنان از رویکردهای مهم کمیته امداد است؛ این نهاد با برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف برای دانش‌آموزان و همچنین ارائه مشاوره‌های تحصیلی و شغلی به آنان در این راستا اقدام کرده است.

رستگار در ادامه با اشاره به برگزاری اردوهای تخصصی برای دانش‌آموزان تحت حمایت در طول سال، اضافه کرد: در سال 91 تعداد 600 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت از کلاس‌های تقویتی این نهاد که با حضور اساتید مجرب در طول سال برگزار شده است؛ بهره مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در سال گذشته بالغ بر 2 میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی به 2 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد پرداخت شده است.

انتهای پیام/68001/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول