اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت لنده:

هدف دشمنان کم‌رنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت جامعه است

امام جمعه موقت لنده گفت: هدف دشمنان کم‌رنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت در میان جوانان و مردم جامعه است.

هدف دشمنان کم‌رنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا در جلسه ستاد شئون فرهنگی شهرستان لنده با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) الگوی تمام عیار هر مسلمان بوده و راه درست زندگی کردن را به بانوان نشان داده است.

وی به فلسفه وجود رسول اکرم (ص) اشاره کرد و ادامه داد: خداوند تبارک و تعالی از آن روزی که جهان را خلقت فرمود زمینه وجود مطهر زهرای مرضیه (س) را پدید آورده است.

امام جمعه موقت لنده با بیان اینکه حضرت زهرا (س) مظهر عطوفت، عظمت و تجلی قدرت خداوند متعال است، اضافه کرد: اگر انسان در ابعاد مختلف شخصیت وجودی حضرت زهرا(س) تدبر کند، می‌بیند که اعجاز در زندگی آن حضرت موج می زند.

الهی‌نیا همچنین با اشاره به تقارن آغاز سال جاری با ایام عزاداری حضرت زهرا (س) و نام‌گذاری سال به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بیان کرد: حضرت فاطمه (س) بهترین الگو و بزرگترین اسوه عالم اسلام در حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است.

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده در ادامه با اشاره به برنامه‌های متنوع ایام فاطمیه در لنده تصریح کرد: تشییع نمادین تابوت حضرت زهرا (س) و استقبال و تشییع شهدای گمنام مهمترین برنامه‌های ایام فاطمیه در لنده است.

حجت‌الاسلام الهی‌نیا افزود: مراسم عزاداری ایام فاطمیه از شب شهادت حضرت فاطمه (س) به مدت 10 شب در  مساجد شهر لنده برگزار می‌گردد.

وی در پایان با اشاره به هجمه‌های فرهنگی دشمنان، گفت: با توجه به اینکه دشمنان انقلاب درصدد کم‌رنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت در میان جوانان و مردم جامعه هستند، باید با حضور پر شور خود این توطئه شوم دشمنان را خنثی کنیم.

انتهای پیام/82013/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول