اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست کهگیلویه و بویراحمد:

پست مطمئن‌ترین راه ارتباطی و جابه‌جایی مرسولات است

مدیرکل پست کهگیلویه و بویراحمد گفت: پست مطمئن‌ترین و کم هزینه‌ترین راه ارتباطی و جابه‌جایی مرسولات است که تأثیر زیادی در صرفه‌جویی وقت و ایجاد ضریب اطمینان هموطنان دارد.

پست مطمئن‌ترین راه ارتباطی و جابه‌جایی مرسولات است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، شهرام دهقانی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی با فرماندار چرام جهت ارائه خدمات نوین پستی در این شهرستان با بیان این‌که یکی از وظایف پست خدمات‌رسانی است، اظهار کرد: اهمیت ارتباطات و خدمات پستی در زندگی مردم بر همه ما روشن است.

مدیرکل پست استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که ارائه خدمات مختلف پستی به مردم موجب آسایش و صرفه‌جویی در وقت و هزینه آن‌ها می‌شود، گفت: پست مطمئن‌ترین و کم هزینه‌ترین راه ارتباطی و جابه‌جایی مرسولات است که تأثیر زیادی در صرفه‌جویی وقت و ایجاد ضریب اطمینان هموطنان دارد.

وی اضافه کرد: پست به عنوان قدیمی‌ترین و مهم‌ترین سازمان کشور همراه امین، امانت‌دار و خدمت‌گزار صدیق مردم به حساب می‌آید که از منزلت و جایگاه ویژه‌ای در جامعه برخوردار است.

دهقانی تصریح کرد: امروز نقش و جایگاه پست به عنوان یک نهاد مهم ارتباطی در توسعه و حتی یک نیاز مقدم بر توسعه برای تسهیل و سرعت در انجام امور، تأمین نیازهای اجتماعی و افزایش بهره‌وری، جدی و حیاتی است.

وی با یادآوری این مطلب که شاید انسجام پستی در چرام تاکنون به نحو مطلوب انجام نشده است، گفت: در مجموعه پست و به ویژه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیروهای لایق، تحصیل کرده و با تجربه فراوانی وجود دارد و این یک فرصت خوبی است تا خدمات نوین پستی در شهرستان چرام ارائه داده شود.

مدیرکل پست استان چهار فصل با اشاره به این‌که در سال 75 درصد میانگین خدمات پستی در کشور انجام می‌شود، بیان کرد: تمام بحث قسمت توزیع از لحاظ قانونی با پست انجام می‌شود.

انتهای پیام/82002/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول