اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان خبر داد

کشف 130 کیلوگرم تریاک و هروئین در سیستان و بلوچستان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: در عملیات‌های پلیس سیستان و بلوچستان، 130 کیلوگرم تریاک و هروئین از قاچاقچیان مواد مخدر کشف و ضبط شد و پنج قاچاقچی دستگیر شدند.

کشف 130 کیلوگرم تریاک و هروئین در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، رضا ناظری اظهار داشت: در این عملیات‌ها که طی 48 ساعت گذشته در شهرستان‌های زاهدان، سراوان و هیرمند انجام شد 130 کیلوگرم تریاک و هروئین کشف و در این ارتباط پنج قاچاقچی مواد مخدر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی در زمینه نحوه و چگونگی کشف این مقدار مواد مخدر افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان به‌دنبال کسب اخباری در زمینه انتقال یک محموله مواد مخدر به داخل این شهرستان با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی خود موفق به کشف محل دپوی این محموله تریاک شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری یگان تکاوری شهرستان سراوان مقدار 60 کیلوگرم تریاک را در یک عملیات غافلگیرانه کشف کردند.

ناظری بیان داشت: در این عملیات یک خودروی پژو 405 که مواد مخدر در آن جاسازی شده بود نیز کشف شد.

این مسئول انتظامی در ادامه گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هیرمند نیز طی یک عملیات پلیسی از یک خودرو پراید مقدار 54 کیلوگرم تریاک و هروئین را کشف و ضبط کردند.

وی بیان کرد: در این عملیات، سرنشینان خودروی پراید متواری شدند که تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مقدار 15 کیلو و 500 گرم تریاک نیز روز گذشته از یک دستگاه اتوبوس مسافربری که عازم شیراز بود توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف شد و در این ارتباط نیز چهار قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/75002/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول