اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان خبر داد

کشف بیش از 40 کیلوگرم مواد مخدر در زاهدان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از کشف 40 کیلو و 500 گرم تریاک و دستگیری یکی از قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از 40 کیلوگرم مواد مخدر در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، غلامرضا جعفری اظهار داشت: مأموران یگان امداد این شهرستان در حین اجرای مأموریت به یک دستگاه خودروی وانت پیکان که با مشاهده خودروی گشت انتظامی به سمت یکی از روستاهای این شهرستان متواری شد، مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران با انجام عملیات انتظامی موفق شدند خودرو موردنظر را متوقف و راننده خودرو را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی زاهدان بیان کرد: در بازرسی‌های به عمل آمده از این خودرو 40 کیلو و 500 گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل آن جاسازی شده بود کشف شد.

جعفری در ادامه با اشاره به برخی معضلات ناشی از مصرف مواد مخدر بیان داشت: اعتیاد به مواد مخدر بعد انسانی شخص را از او می‌گیرد و او را به حد حیوانیت تنزل می‌دهد.

وی گفت: یک فرد معتاد به هیچ وجه قدرت اندیشیدن ندارد، و امید او همچون شبحی از روشنایی به سوی تاریکی می‌خزد و ارزش‌های اجتماعی برای او جلوه‌ای بی معنی و ضد ارزش می‌شود چون اثر اعتیاد به مواد مخدر باعث فرسوده شدن نیروهای دفاعی بدن خواهد شد که سرانجامی جز نابودی فیزیکی فرد معتاد و فروپاشی نظام خانواده او ندارد.

فرمانده انتظامی زاهدان از خانواده‌ها خواست برای جلوگیری از ابتلای فرزندان خود به مواد مخدر، راه مقاومت و پایداری در برابر فشار گروه همسالان و قدرت نه گفتن به درخواست نامعقول دیگران را به آنان بیاموزند، الگوی مناسبی برای فرزند خود باشند و هرگز بر خلاف گفته خود عمل نکنند و همچنین فضایی در منزل ایجاد کنند که فرزندانشان در آن احساس آرامش کنند.

انتهای پیام/75002/ح/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول