اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان البرز کشف شد

کشف 70بیش از کیلو موادمخدر در بار فلفل

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز از کشف 70 کیلو و 300 گرم تریاک از بار فلفل یک دستگاه خودرو با هوشیاری مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز خبر داد.

کشف 70بیش از  کیلو موادمخدر در بار فلفل

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، مجیدرضا شیرزادی گفت: طی انجام تحقیقات نامحسوس و رصد کردن فعالیت قاچاقچیان موادمخدر، مأموران متوجه شدند که یک باند تهیه و توزیع موادمخدر قصد دارد یک محموله موادمخدر را از استان‌های جنوبی وارد استان البرز کند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات و تحقیقات گسترده مشخصات خودرویی که قاچاقچیان قصد داشتند موادمخدر را به وسیله آن و در پوشش محصولات کشاورزی (گوجه‌فرنگی، بادمجان و فلفل سبز) به شهرستان کرج انتقال دهند را به دست آورند.

شیرزادی افزود: مأموران با تحت کنترل گرفتن محورهای مواصلاتی استان و حضور نامحسوس در سطح جاده‌های اصلی استان به محض ورود خودروی مذکور به حوزه استحفاظی فرماندهی انتظامی استان، آن را شناسایی و تحت محاصره نامحسوس قرار دادند تا اینکه پس از یک ساعت تعقیب نامحسوس خودروی مذکور در محل قرار برای تحویل بار به خریدار توقف کرد.

وی گفت: خریدار محموله موادمخدر با استفاده از یک دستگاه کامیون و تعداد 4 نفر دیگر از همدستان خود برای جابه‌جایی محصولات کشاورزی حاوی موادمخدر از کامیون حمل محموله به کامیون خود بر سر قرار حاضر شدند، فارغ از اینکه کلیه تحرکات و ترددهای آنها از ساعت‌ها پیش تحت کنترل مأموران قرار دارد.

شیرزادی اظهار داشت: سرانجام مأموران در یک اقدام ضربتی و کاملاً غافلگیرانه در حالی که قاچاقچیان در حال جابه‌جایی موادمخدر بودند هر 6 عضو اصلی این باند را دستگیر کردند و در بازرسی از بار محصولات کشاورزی موفق شدند مقدار 70 کیلو و 300 گرم موادمخدر از نوع تریاک که بسیار ماهرانه داخل بار فلفل سبز جاسازی شده بود را کشف کنند.

گفتنی است متهمان دستگیر شده به همراه خودروی توقیفی و موادمخدر کشف شده، با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/2302/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول