اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سمنان مطرح کرد

برخی با فتنه سامری به میدان آمده‌اند/ لغزش پای برخی از بزرگان در جریان فتنه

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) سمنان با بیان اینکه متأسفانه برخی از بزرگان در فتنه 88 پایشان لغزید، افزود: در برهه کنونی، شناخت حق از باطل و سره از ناسره بسیار سخت و مشکل است؛ چرا که اکنون افرادی با گوساله سامری به میدان آمده‌اند.

برخی با فتنه سامری به میدان آمده‌اند/ لغزش پای برخی از بزرگان در جریان فتنه

سردار علی استادحسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان به مناسبت سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» و انتخابات آتی، با گرامیداشت ایام فاطمیه اظهار داشت: فاطمه زهرا (س) یکه و تنها جانش را در راه حفظ امامت و ولایت تقدیم حضرت حق کرد و این بزرگ‌ترین درسی است که می‌توان از ائمه اطهار (ع) گرفت.

وی افزود: ما به عنوان پاسداران و حافظان ارزش‌‌های دین مبین اسلام باید در مقام عمل آنجا که ولایت و امامت در خطر است، جانفشانی کنیم.

برخی از بزرگان در فتنه 88 پایشان لغزید

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه متأسفانه برخی از بزرگان در فتنه 88 پایشان لغزید، افزود: در برهه کنونی، شناخت حق از باطل و سره از ناسره بسیار سخت و مشکل است؛ چرا که اکنون افرادی با گوساله سامری به میدان آمده‌اند.

استادحسینی اظهار داشت: پاسداران و حافظان ارزش‌های انقلاب و اسلام که خود را پیروان واقعی ولایت می‌دانند، باید حواس خود را جمع کرده و بصیرت و آگاهی‏شان را ارتقا دهند.

وی گفت: اکنون نه تنها موظف به تقویت بصیرت در خود هستیم، بلکه باید نسبت به بصیرت‌افزایی در راه اطاعت‌پذیری از ولایت‌فقیه در دوستان، ‌آشنایان، اقوام و خانواده خود نیز اهتمام ویژه داشته باشیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به نامگذاری سال 92 با عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» بیان داشت: باید امسال حماسه سیاسی و اقتصادی در معنای واقعی خود شکل بگیرد.

استادحسینی افزود: حماسه به معنای وسط میدان آمدن و نهراسیدن از دشمن است و تجلی واقعی آن را می‌توان در قیام امام حسین (ع) مشاهده کرد.

درصد مشارکت مردم در انتخابات همواره بسیار بالا بوده است

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: در سال‌های گذشته، علیرغم توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی، درصد مشارکت مردم در انتخابات بسیار بالا بوده است.

استادحسینی ادامه داد: امسال نیز باید همگی با اتحاد و انسجام و تبعیت از مقام عظمای ولایت حماسه‌ای دیگر بیافرینیم و چشم دشمنان را کور و توطئه‌هایشان را در نطفه خنثی کنیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان اظهار داشت: جریان فتنه به دنبال فساد است نه اصلاح؛ بنابراین همه مسئولان و دست‌اندرکاران امر موظف به معرفی اصلح و مصلح هستند.

استادحسینی افزود: جوانان این مرز و بوم که حماسه هشت سال دفاع مقدس را آفریدند، بار دیگر نیز می‌توانند در سال حماسه سیاسی و اقتصادی حماسه‌آفرینی کنند.

انتهای پیام/2249/ت40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول