اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر به سرزمین ملائک / 47

شاکری: فرهنگ ایثار فتنه را خنثی کرد

راوی دوران دفاع مقدس گفت: فرهنگ ایثار انقلاب را پیش برد، حماسه 9 دی را آفرید و فتنه را خنثی کرد.

شاکری: فرهنگ ایثار فتنه را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی شاکری در جمع زائران اردوهای راهیان نور و مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس با اشاره به این‌که تحریم از توطئه‌های دشمنان است، افزود: امروز باید مقابل تحریم دشمنان با صرفه‌جویی، صبر و اسقامت ایستاد.

وی اظهار داشت: اشاعه بدحجابی، دین‌گریزی، بی‌تفاوتی، سرگرم‌ کردن مردم با مسائل دنیایی و مادی، رواج مسائل غیراخلاقی و دوری از ولایت و عدم حمایت و اطاعت‌پذیری از رهبری از دیگر توطئه‌های دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

راوی دوران دفاع مقدس تأکید کرد: حفظ هوشیاری، افزایش بصیرت و آگاهی و گوش جان سپردن به فرمایشات مقام معظم رهبری در برهه کنونی و عمل به منویات ایشان در تمامی عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی راهکاری مناسب در تقابل با هجمه‌های دشمنان است.

وی اظهار داشت: دشمنان واقف هستند که این فرهنگ ایثار بود که سلطنت 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی را نابود کرد و انقلاب را پیش برد و همین ایثار و شهادت بود که حماسه 9 دی را آفرید و فتنه را خنثی کرد.

شاکری تأکید کرد: رابطه ما با استکبار رابطه گرگ و میش است و نباید فریب شعارها و وعده‌ها را بخوریم.

وی ‌افزود: به فضل الهی، با همین روحیه ایثار و شهادت و مقاومت تمامی فتنه‌ها را خنثی خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت فردی به آرمان‌های ما دست‌درازی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سمنان، علی شاکری در دوران هشت سال دفاع مقدس در عملیات‌های والفجر چهار، والفجر مقدماتی، ‌کربلای یک، چهار و پنج،‌ والفجر هشت، مرصاد و بیت‌المقدس حضور داشته است.

بر اساس این گزارش؛ امسال از استان سمنان شش کاروان از دامغان، گرمسار، شاهرود، مهدیشهر، سمنان و میامی به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

اعزام کاروان‌های راهیان نور استان سمنان از 27 اسفندماه آغاز شده است و تا 11 فروردین‌ماه‌ جاری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2249/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول