اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهرود:

شاهرود پادگان عاشقان ولایت است

امام جمعه شاهرود گفت: خطه شهیدپرور شاهرود در حقیقت پادگان عاشقان ولایت است و مردم این شهرستان همواره آماده و گوش به فرمان امام خامنه‌ای هستند.

شاهرود پادگان عاشقان ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام محمود ترابی عصر امروز در یادواره 96 شهید روستای میقان بسطام شاهرود که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان و خانواده معظم شهدا در حسینیه شهدای این روستا برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت ایام فاطمیه اظهار داشت: به همه شرکت‌کنندگان در این مراسم بزرگ به خصوص آیت‏الله خاتمی، امام جمعه موقت تهران و حجت‌الاسلام حسینی‏شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان خیرمقدم می‌گوییم و از آنها تقدیر و تشکر می‏کنیم.

وی افزود: ما به لطف خدا در سرزمینی که پادگان عاشقان ولایت است، زندگی می‌کنیم و همه مردم این خطه آماده و گوش به فرمان امام خامنه‌ای هستند.

امام جمعه شاهرود با اشاره به نامگذاری امسال نیز خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب، امسال را به عنوان سال حماسه‌های بزرگ سیاسی و اقتصادی نام نهاده‌اند و باید تلاش کنیم تا حماسه‌هایی به بلندای تاریخ با عظمت این سرزمین در سال 92 خلق کنیم.

ترابی تاکید کرد: حضور در انتخابات نشان خواهد داد که ملت ایران به سرنوشت سیاسی و اقتصادی خود اهمیت می‌دهند و برای استقلال و آبادانی کشور با حضور در صحنه آماده و استوار ایستاده‏اند.

بر اساس این گزارش؛ دکلمه‏خوانی، مداحی و شعر در وصف شهدا از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.

انتهای پیام/2249/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول