اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مداح اهل ‌بیت (ع):

هیئت‌های مذهبی مکان دفاع از ولایت باشد

مداح اهل‌ بیت (ع) گفت: مراسم‌ها و هیئت‌های مذهبی باید مکان دفاع از ولایت باشد.

هیئت‌های مذهبی مکان دفاع از ولایت باشد

سید کاظم موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت توجه به موضوع وحدت بین مذاهب مختلف اسلامی در مراسم‌های مذهبی به ویژه ایام فاطمیه را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: وحدت مذاهب مانع از توهین به مقدسات و بزرگان دینی ما می‌شود.

وی با اشاره به فرمایش‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری برای حفظ و افزایش وحدت بین مسلمانان، تصریح کرد: در مراسم‌های مذهبی ایام فاطمیه بهتر است برخی وقایع و اسامی در لفافه گفته شود که بستگی به هنر و توانایی مداحان دارد.

مداح اهل‌ بیت (ع)، حضور مردم در مراسم‌های ایام فاطمیه دوم را گسترده‌تر دانست و گفت: باید مداحان در مراسم‌های مذهبی به این نکته اشاره کنند که حضرت فاطمه زهرا (س) همواره در مسیر ولایت بودند و جان خود را در راه ولایت فدا کردند.

وی با بیان اینکه در مراسم‌های ایام فاطمیه باید به سخنان مقام معظم رهبری به‌ ویژه در موضوع حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد، افزود: در مراسم‌های مذهبی ایام فاطمیه باید نسبت به مسائل و موضوع‌های روز و جاری کشور روشنگری شود.

موسوی، انتخابات ریاست جمهوری امسال را دارای اهمیت بالایی خواند و یادآور شد: مراسم‌ها و هیئت‌های مذهبی باید مکان دفاع از ولایت باشد.

وی با بیان اینکه فرمایش‌های مقام معظم رهبری درباره انتخابات سال جاری نباید مغفول واقع شود، خاطرنشان کرد: در هیئت‌های مذهبی باید مردم را با ملاک‌های رئیس جمهور اصلح آشنا کرد.

انتهای پیام/2300/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول