اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام فاطمیه

برنامه «کشتی پهلو شکسته» از شبکه جهانی ولایت پخش می‌شود

معاون برنامه‌ریزی، توسعه و ارزیابی شبکه جهانی ولایت از پخش برنامه «کشتی پهلو شکسته» از این شبکه به مناسبت ایام فاطمیه خبر داد.

برنامه «کشتی پهلو شکسته» از شبکه جهانی ولایت پخش می‌شود

حجت‌الاسلام محمد کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اهداف شبکه جهانی ولایت اظهار کرد: این شبکه در زمینه تثبیت و تحکیم بنیان‌های تئوریک و تقویت علمی مبانی نظری و پاسخگویی به شبهات و سؤالات، دفاع از حریم تشیع و اندیشه‌های متعالی اسلام ناب محمدی فعالیت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: شبکه ولایت با ارائه حقایق دین مبین اسلام و ایجاد محبت هر چه بیشتر بین مسلمانان به دور از هرگونه اهانت به مقدسات، باورها و اعتقادات دیگر فرق اسلامی و همچنین دیگر ادیان الهی نسبت به معرفی و نشر مکتب اهل ‌بیت(ع) تلاش می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه و ارزیابی شبکه جهانی ولایت با اشاره به تشکیل گروه‌های مختلف برای ویژه برنامه‌های این شبکه گفت: گروه‌های علمی تفسیر و علوم قرآن، کلام و مهدویت، معارف و اندیشه دینی، خانواده، تاریخ و سیره، پاسخ به شبهات، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برای تولید برنامه‌های این شبکه تشکیل شده است.

وی به ویژه برنامه‌های شبکه جهانی ولایت در ایام فاطمیه اشاره کرد و گفت: ویژه برنامه‌ای با عنوان کشتی پهلو شکسته تولید شده که در این ویژه برنامه حجج اسلام پورسیدآقایی، حسینی قزوینی و محمدجعفر طبسی به بررسی ابعاد مختلف شخصیت حضرت فاطمه(س) و سیره آن حضرت می‌پردازند.

کیانی ادامه داد: این برنامه به مدت 10 روز از یکشنبه هجدهم فروردین تا سه روز پس از سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) از ساعت 19 تا 20 و 30 دقیقه به صورت زنده از شبکه جهانی ولایت پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ حکایت‌خوانی و شعرخوانی با عنوان سوگ یاس با حضور اساتید مجاهدی، برقعی و فهیم تولید شده که در فواصل برنامه‌های شبکه پخش می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه و ارزیابی شبکه جهانی ولایت عنوان داشت: برنامه همپای آفتاب از دیگر برنامه‌های تولیدی شبکه جهانی ولایت بوده که با کارشناسی استاد توحیدی به مدت 10 روز از ساعت 17 و 45 دقیقه تا 18 و 15 دقیقه از این شبکه پخش می‌شود.

وی یادآور شد: برنامه حقیقت مظلوم از دیگر برنامه‌های تولیدی این شبکه بوده که از ساعت 18 و 15 دقیقه تا 19 در ایام فاطمیه پخش می‌شود.

کیانی با اشاره به برنامه‌های تولید شده در زمینه پاسخ به شبهات گفت: برنامه‌های سراب وهابیت شنبه‌ها، حبل‌المتین روزهای یکشنبه و پنجشنبه‌ و کلمه طیبه روزهای دوشنبه و قضاوت با شما روزهای سه‌شنبه از شبکه جهانی ولایت به منظور پاسخ به شبهات و سؤالات پیرامون شهادت حضرت زهرا(س) پخش می‌شود.

انتهای پیام/78003/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول