اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

رای مردم به نظام جمهوری اسلامی تبعیت از ولایت است

در پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۱۲ فروردین آمده است: رای مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی طنین سرود زیبای تبعیت از ولایت است.

رای مردم به نظام جمهوری اسلامی تبعیت از ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در پیام استاندار خراسان رضوی  آمده است: همه ساله روزهای آغازین فصل شکفتن، یادآور یوم ‌الله سرنوشت سازی است که با عزم تاریخی مردم ولایتمدار و بیدار دل این سرزمین دلاور خیز حماسه ای سیاسی رقم  خورد و عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی را جاودانه ساخت.دوازدهم فروردین 58نقطه پایان فصل تقابل سکولاریزم غرب زده ومردم با دیانتی بود که با نام خدا بپا خواسته و با مجاهدت ها و ایثار خود سرزمین مادری را خونرنگ کرده بود.فروزان‌مهر در این پیام خاطرنشان کرد: در این روز الهی، امت شهید پرور ضمن نفی استیلای استبداد و استکبار، به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی قاطعانه رای آری داد.

این پیام می‌افزاید: رای مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی در واقع طنین سرود زیبای تبعیت از ولایت و امامت جامعه اسلامی بود که در قامت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل(ره) تجلی داشت وامروز نیز با نام مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) تداوم دارد.

این پیام اضافه می‌کند: از 12فروردین ماه، نخستین بهار آزادی تاکنون ملت خداجوی کشورمان راسخ و استوار بر پیمان الهی خود پایبند بوده و در صف‌های بهم فشرده، سرشار از شور و شعور از مرزهای ارزشی و جغرافیایی جمهوری اسلامی دفاع  و 34 سال وفاداری، همراهی و همدلی را بر صفحات زرین تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کرده‌اند.

در این پیام آمده است:با تبریک این روز فرخنده به مردم متدین و شریف خراسان رضوی و زائران مرقد ملکوتی حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) رجاء واثق دارم ملت رشید و بزرگوار ایران اسلامی در پاسداشت این روز بزرگ ضمن تجدید بیعت با شهدای والا مقام و در عمل به منویات مقام معظم رهبری، همگام با خدمتگزاران صدیق و پر تلاش نظام اسلامی روزهای پر افتخار سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی را به عرصه ذلت و شکست دشمنان و سربلندی و پیروزی خود بدل می‌کنند.

انتهای پیام/70006/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول