اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم خبر داد

اجرای سیاست 6=12 در مدیریت شهری قم

شهردار قم در خصوص اجرای سیاست 6=12 در مدیریت شهری قم بیان کرد: در سال 92 تلاش خواهیم داشت که میزان کل بودجه سال 92 را در نیمه نخست محقق کنیم.

اجرای سیاست 6=12 در مدیریت شهری قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از شهر نیوز، محمد دلبری در جلسه شورای معاونان و مدیران شهرداری قم در سخنانی با تاکید بر اهتمام مدیریت شهری به اجرای پروژه‌های عمرانی تصریح کرد: معاونت‌های مختلف شهرداری و شهرداران مناطق اهتمام جدی به اجرای پروژه‌های شهری داشته‌اند که از آنها تقدیر می‌کنیم و این روند باید با جدیت ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به تحقق بودجه عمرانی سال گذشته شهرداری قم تصریح کرد: در سایه مشارکت و همدلی نشان دادیم که می‌توان به موفقیت دست پیدا کرد و در سال جاری نیز این روند با جدیت ادامه خواهد داشت.

شهردار قم در خصوص اجرای سیاست 6=12 در مدیریت شهری قم بیان کرد: در سال 92 تلاش خواهیم داشت که میزان کل بودجه سال 92 را در نیمه نخست محقق کنیم و امیدواریم که در سایه همکاری همکاران در شهرداری، شورای شهر نیز حمایت‌های لازم را داشته باشد.

وی ضرورت توجه به اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر قم را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: در راستای عملی شدن اهداف در نظر گرفته شده سیاست‌های 12 گانه‌ای پیش‌بینی و ابلاغ شده است.

دلبری ارتقا سطح رضایت مردم و شهروندان، اهتمام به استفاده از خرد جمعی و تشکیل اتاق فکر، بهره‌گیری از دانش و تکنولوژی روز و توجه به تولید ملی، شایسته‌سالاری و سرمایه‌های داخلی را از جمله محورهای سیاست‌های 12 گانه ذکر کرد و ادامه داد: اهتمام به مقوله فرهنگ و فرهنگ‌سازی در همه زمینه‌ها، شفاف‌سازی حساب‌ها و ثبت و ضبط به موقع، بودجه محوری و تحقق بودجه در شش ماه، تکریم ارباب رجوع، توجه به سند راهبردی و اولویت‌های احصا شده، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، تحقق منطقه محوری و توجه به اقتصاد مقاومتی از دیگر محورهای در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص اجرای سیاست منطقه محوری بیان کرد: باید این سیاست با جدیت دنبال شده و شهرداری مناطق نیز در این راستا خود را تقویت کنند.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول