اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جیرفت:

کرمان بیش از 400 شهید غواص دارد

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: بیش از 400 شهید غواص در استان کرمان وجود دارد که از این تعداد 12 نفر متعلق به منطقه جنوب کرمان هستند.

کرمان بیش از 400 شهید غواص دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، عبدالمجید سالاری بعد از ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی یادواره «شهدای غواص منطقه جنوب کرمان» در این شهرستان اظهار داشت: این یادواره سومین یادواره شهدای غواص لشکر 41 ثارالله است که در استان کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یادواره شهدای غواص در دوره‌های قبل در شهرستان‌های رفسنجان و بافت برگزار شده است، افزود: بیش از 400 شهید غواص در استان کرمان وجود دارد که از این تعداد 12 نفر متعلق به منطقه جنوب کرمان هستند.

سالاری زمان برگزاری یادواره را 26 فروردین ماه ذکر و تصریح کرد: این یادواره ساعت 9 صبح با حضور مردم و مسئولان منطقه جنوب کرمان و جمعی از رزمندگان غواص کشور در محل سالن نمونه ابرار شهر جیرفت برگزار می‌شود.

وی از برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر سرداران شهید، سرداران غواص و شهدای غواص منطقه جنوب کرمان در حاشیه این یادواره خبر داد و ابراز داشت: در این یادواره بسته فرهنگی توزیع می‌شود.

سالاری عنوان کرد: باید بنر و پوستر سرداران شهید، سرداران غواص و شهدای غواص نیز در سطح شهر با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت نصب و امنیت و ترافیک محل برگزاری یادواره کنترل شود.

حجت‌الاسلام فرزاد احمد یوسفی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت در این نشست اظهار داشت: با مزین شدن سال جاری به «حماسه سیاسی و اقتصادی» امیدواریم که شجاعانه، دلیرانه و مقتدرانه بتوانیم در آستانه انتخابات حماسه‌ای بزرگ خلق کنیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت نیز شهدای غواص را سیدالشهدای جنگ تحمیلی دانست و اظهار داشت: آنان کسانی بودند که با بصیرت و دید باز خطرات زیاد غواصی در جنگ را به جان خریدند.

محمدرضا فاریابی شهدای غواص را شهیدان گمنام خواند و بیان داشت: با توجه به دلاوری و شجاعت این شهدا تاکنون اقدامات زیادی برای اطلاع‌رسانی از حماسه‌سازی‌های آنان انجام نگرفته است.

انتهای پیام/80001/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول