اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان اعلام کرد

تشییع پیکر 4 شهید گمنام در استان کردستان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان از تشییع پیکر مطهر چهار شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با ایام فاطمیه در استان خبرداد.

تشییع پیکر 4 شهید گمنام در استان کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدرضا شرف‌بیانی بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری استان در سال 92 در سنندج اظهار کرد: عزت و اقتدار کنونی ایران اسلامی مرهون جانفشانی‌های صدها هزار شهید گلگون کفن بوده و بر همه ما واجب است تا همواره یاد و خاطر این بزرگواران را برای نسل‌های آتی زنده نگه داریم.

وی افزود: با توجه به درخواست‌های مکرر مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور استان کردستان و بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشور مقرر شده است که همزمان با ایام فاطمیه پیکر پاک چهار شهید گلگون کفن دفاع مقدس در استان تشییع شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان اعلام کرد: پیکر پاک دو شهید گمنام در شهرستان کامیاران و پیکر دو شهید گمنام دیگر نیز در دانشگاه کردستان تشییع خواهد شد.

شرف‌بیانی ابراز امیدواری کرد که مردم شهیدپرور کردستان حضوری گسترده در مراسم تشییع شهدا داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با مراسم تشییع پیکر پاک شهدای گمنام در استان از بلندترین مجسمه منقش به نام ایران به ارتفاع 22 متر در منطقه مرزی استان و برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای شیمیایی در مناطق عملیاتی کردستان و دیگر مناطق مرزی کشور در سه راه حزب‌الله واقع در روستای حسین‌آباد نیز پرده‌برداری می‌‌شود.

شرف‌بیانی همچنین اظهار داشت: تاکنون بیش از 2هزار یادمان دفاع مقدس در استان کردستان شناسایی شده است که متأسفانه تعداد انگشت‌شماری از این یادمان‌ها برای زائران کاروان‌های راهیان نور و مشتاقان فرهنگ شهید و شهادت آماده شده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با نگاه ویژه مسئولان استانی و هماهنگی و همدلی مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی در استان شاهد ساماندهی این یادمان‌ها و حضور گسترده زائران استان‌های مختلف در این مناطق باشیم.

انتهای پیام/79006/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول