اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 2 رده سنی 40 و بالای 40 سال

نویدی و محمدی قهرمان دو و میدانی کارکنان دولت شدند

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم گفت: ورزشکاران تیم‌های دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل ورزش و جوانان قم موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات دو رده سنی دو و میدانی کارکنان دولت شدند.

نویدی و محمدی قهرمان دو و میدانی کارکنان دولت شدند

علی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: مجری برگزاری رقابت‌های المپیاد ورزشی کارکنان دولت اداره کل ورزش و جوانان استان قم بود و این اداره کل به منظور برگزاری مناسب مسابقات در تمام رشته‌ها، برگزاری آن را به هیئت‌های خاص هر رشته ورزشی سپرد.

وی افزود: مسابقات دو و میدانی المپیاد ورزشی کارکنان دولت در قم در دو رده سنی زیر 40 سال و بالای 40 سال برنامه‌ریزی و برگزار شد که طی آن ورزشکاران شرکت‌کننده از دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل ورزش و جوانان عنوان قهرمانی هر رشته را به خود اختصاص دادند.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم یادآور شد: در رشته دو و میدانی بخش آقایان در رده سنی زیر 40 سال مقام اول به جعفر نویدی از تیم دانشگاه علوم پزشکی رسید، ضمن اینکه مقام‌های دوم و سوم را به ترتیب علی مهدوی‌مهر و علی یعقوبی دیگر شرکت‌کنندگان از تیم دانشگاه علوم پزشکی قم به خود اختصاص دادند.

وی به برترین‌های دیگر رده سنی نیز اشاره کرد و افزود: در رده سنی بالای 40 سال مقام‌های اول و دوم به ترتیب به توحید محمدی و مقام دوم به مرتضی روحیان هر دو شرکت‌کننده از اداره کل ورزش و جوانان استان قم رسید.

رضایی در ادامه به طرح‌های مختلف برای توسعه دو و میدانی در قم اشاره کرد و بیان داشت: هدف از اجرای این طرح، شناسایی استعدادهای این رشته ورزشی از سنین کم است ضمن اینکه هیئت دو و میدانی قم با بهره‌گیری از این طرح ضمن پشتوانه‌سازی برای دو و میدانی قم در چند سال اخیر چند چهره جدید به سطح اول دو و میدانی کشور معرفی کرده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر برای هر رده سنی مربی تعیین کردیم که کار را برای آموزش هر چه بهتر به این استعدادها انجام می‌دهند و امکانات کامل را نیز در حد توان در اختیار آن‌ها قرار داده‌ایم تا این آموزش با شرایط خوب و به بهترین شکل ممکن انجام شود.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم ابراز داشت: می‌خواهیم این استعدادها به طور جدی زیر نظر مربیان مجرب آموزش ببینند که اگر خواستیم برای مسابقات مختلف قهرمانی کشور در هر رده سنی، تیم دو و میدانی تشکیل دهیم و به مسابقات اعزام کنیم، دو و میدانی‌کاران ما از هر نظر آماده باشند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول