اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوومیدانی مازندران خبر داد

تغییر پیمانکار پیست دوومیدانی ساری

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوومیدانی مازندران از تغییر پیمانکار پیست تارتان ساری خبر داد.

تغییر پیمانکار پیست دوومیدانی ساری

محمد خاوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: پیست دوومیدانی شهید متقی ساری به کندی پیش می‌رفت که با تصمیم اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت دوومیدانی استان پیمانکار تغییر کرد.

وی گفت: با معرفی پیمانکار جدید از سوی اداره کل به‌ زودی اعتبار و بودجه لازم برای ترمیم و مرمت پیست به پیمانکار داده می‌شود.

رئیس هیئت دوومیدانی مازندران در ادامه افزود: یکی از هیئت‌های نمونه و برتر فدراسیون دوومیدانی هستیم که بالای 10 ورزشکار ملی‌پوش در اردو داریم.

خاوری از حضور بیش از 300 ورزشکار سازمان‌یافته در سراسر استان خبر داد و ابراز داشت: دوومیدانی ورزش پایه و مادر دیگر رشته‌های ورزشی است که مسئولان باید اهمیت بیشتری به این ورزش دهند.

وی در پایان مهم‌ترین مشکلات اساسی ورزش دوومیدانی استان را کمبود اعتبارات و بودجه ورزشی عنوان کرد و اظهار داشت: در صورت تامین اعتبارات و مهیا بودن امکانات به‌ راحتی چند ورزشکار المپیکی و آسیایی را به کشور معرفی خواهیم کرد.

انتهای پیام/86005/ح10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول