اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 4 رشته

برترین‌های دو ومیدانی قم معرفی شدند

دبیر هیئت دو ومیدانی استان قم گفت: دو ومیدانی کاران قمی در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی پیکارهای استانی در چهار رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

برترین‌های دو ومیدانی قم معرفی شدند

علی رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی قم در رده سنی نونهالان بخش پسران برگزار شد و طی آن دو و میدانی کارانی که از دوره‌های استعدادیابی شناسایی شده بودند برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: مسابقات این دوره در چهار رشته پرش طول، دوی 100 متر، 100 متر با مانع و 1500 متر برگزار شد و دو و میدانی‌کاران شرکت کننده در تلاش برای کسب عناوین برتر در پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی یادگار امام قم با یکدیگر رقابت کردند.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم ابراز داشت: رقابت‌ها از نظر فنی سطح بالایی داشت و جدال برای کسب عنوان قهرمانی در هر سه رشته بسیار دیدنی بود و در نهایت برترین‌ها با حضور رئیس هیئت دو و میدانی قم تجلیل و قدردانی شدند.

وی یاد آور شد: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در حالی به کار خود پایان دادند که در ماده 100 متر حمیدرضا حلاجیان دیگر رقبای خود را پشت سر گذاشت و توانست با قرار گرفتن در جایگاه نخست عنوان قهرمانی این پیکارها را کسب کند.

رضایی ابراز کرد: این در حالی است که پایان رقابت مدعیان برای کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی رشته 100 متر با مانع با موفقیت علی سلامتیان همراه بود و این ورزشکار توانست بر سکوی اول مسابقات قهرمانی قم قرار بگیرد.

وی به برترین‌های رشته دوی 1500 متر اشاره کرد و عنوان داشت: پیکار مدعیان در این رشته نیز از جذابیت بالایی برخوردار بود و سرانجام این علیرضا فتاحی بود که دیگر رقبای خود را پشت سر گذاشت و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم اضافه کرد: پایان پیکارهای ماده پرش طول نیز با قهرمانی محمدرضا فریدی همراه بود و بدین ترتیب پرونده رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی قم در پایان تقابل ورزشکاران مدعی در چهار رشته بسته شد.

وی تصریح کرد: با توجه به مسابقات متنوعی که در قالب رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی کشور پیش رو داریم، این پیکارها فرصت مناسبی برای شناخت آماده‌ترین‌ها بود تا تیم‌های مطمئنی برای کسب مدال به مصاف حریفان بفرستیم.

انتهای پیام/78002/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول