اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت دو و میدانی قم:

حضور بانوان قمی در لیگ دو و میدانی پررنگ‌تر می‌شود

نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: امسال حضور بانوان دو و میدانی‌کار قم در رقابت‌های قهرمانی و لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور پررنگ‌تر از قبل خواهد بود.

حضور بانوان قمی در لیگ دو و میدانی پررنگ‌تر می‌شود

راحله سادات واقفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: با اینکه امکانات ما و همچنین فضای ورزشی ما محدودتر از آقایان دو و میدانی‌کار است اما باز هم دست از تلاش برای رونق دو و میدانی بانوان قم برنداشتیم.

وی ادامه داد: ما در قم تنها زمین مجموعه‌ ورزشی یادگار امام را داریم که بانوان می‌توانند در آن به فعالیت‌های خود در رشته‌های مختلف دو و میدانی بپردازند ولی سالنی که بتوانیم در فضای سرپوشیده آن فعالیت کنیم وجود ندارد.

نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم افزود: با وجود تمام محدودیت‌هایی که داریم کارهای زیربنایی را در دو و میدانی بخش بانوان طبق برنامه انجام داده و با توجه به علاقه‌مندی و استقبالی که از سوی بانوان عاشق این رشته با آن مواجه شدیم، کار خود را با دلگرمی بیشتری انجام می‌دهیم.

وی تصریح کرد: همان‌گونه که در سال گذشته مشکلات و محدودیت‌های مالی بسیاری برای هیئت‌های ورزشی پیش آمد، دو و میدانی قم نیز به این دلیل نتوانست تمام برنامه‌ها و اهدافی که از پیش تعیین کرده بود را به خوبی انجام دهد.

واقفی ابراز داشت: با این حال سال 1392 را با شیوه‌ای جدیدتر و تلاش و کار بیشتر آغاز می‌کنیم و به دنبال این هستیم که هم در پیکارهای استانی و کشوری و هم در صورت امکان در مسابقات برون مرزی و بین‌المللی نمایندگان شایسته‌ای داشته باشیم.

وی یادآور شد: در آستانه هر سال معمولا مهمترین برنامه‌ها و اهدافی که در سال جدید به دنبال آن هستیم در قالب تقویم و شیوه‌نامه طراحی و پیش‌بینی می‌شود و در آن هم آنچه را که خودمان در استان هدف قرار داده‌ایم و هم آنچه که از سوی فدراسیون دو و میدانی از ما خواسته شده، در نظر گرفتیم.

نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم افزود: بارها گفته‌ام که استعدادهای بسیار خوبی در دو و میدانی بانوان قم داریم و در صورتی که دستمان برای حمایت از آن‌ها به خصوص از نظر مالی باز باشد یقین دارم که می‌توانند در رقابت‌های مختلف کشوری و حتی برون مرزی از اعتبار دو و میدانی قم به خوبی دفاع کنند.

انتهای پیام/78002/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول