اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

بصیرت، عامل خنثی شدن توطئه دشمنان است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: افزایش بصیرت سبب هوشمندی در حوزه‌های مختلف خواهد بود به ویژه در انتخابات ریاست جمهوری مردم با این بصیرت روز افزون توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

بصیرت، عامل خنثی شدن توطئه دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان، علیرضا جمشیدی اظهار داشت: افزایش بصیرت سبب هوشمندی در حوزه‌های مختلف خواهد بود به ویژه در انتخابات ریاست جمهوری مردم با این بصیرت روز افزون توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند و اعزام کاروان‌های راهیان نور نیز برای تحقق این موضوع است.

وی افزود: راهیان نور، نسل جوان ما را متحول می‌کند و تعداد کثیری از مردم را نیز مدیریت می‌کند و سبب می‌شود تا ما متدینانه زندگی کنیم و هوشمندانه همراه نظام باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان تصریح کرد: به‌واقع راهیان نور خود یک مدیریت اجتماعی است که در حوزه‌های گوناگون اجتماعی، اخلاقی و تربیتی تأثیرات به‌سزایی دارد.

وی حضور مردم استان گلستان در کاروان‌های راهیان نور امسال را خوب ارزیابی کرد و گفت: در حوزه دانش آموزی و دانشجویی بیش از 12 هزار نفر اعزام شدند و در سطح محلات نیز نزدیک به 11 هزار نفر از افراد اعزام شدند که نسبت به سهمیه ابلاغی رشد چشمگیری داشتیم و جای دارد از برادران بسیج و سپاه که جانانه و مخلصانه در این راه قدم بر می‌دارند تقدیر شود.

جمشیدی با اشاره به پیام شهدا به ویژه برای نسل جوان اظهار داشت: شهدا همان طور که، کاری حسینی انجام دادند از ما می‌خواهند که ما نیز کاری زینبی و سجادی کنیم و طبیعتا شفاعت آنها به کسانی می‌رسد که در مسیر شهدا قدم بر می‌دارند و بر مدار ولایت قرار دارند و در راس امورشان حرف شنوی از ولایت فقیه وجود دارد.

انتهای پیام/2307/ط

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول