اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی:

تقویت مبانی دینی اولویت دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی گیلان گفت: تقویت مبانی اسلامی و دینی از اولویت‌های برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی است.

تقویت مبانی دینی اولویت دانشگاه آزاد اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، محمدحسین سرورالدین در دیدار رئیس، اعضای هیئت رئیسه و شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت، اظهار کرد: دانشگاه آزاد یکی از دستاوردهای ملی در سطح کشورمان محسوب می‌شود و تمام مسئولان و مدیران این دانشگاه بزرگ وظیفه دارند در شأن جایگاه آن خدمت‌رسانی کنند.

وی تقویت مبانی اسلامی و دینی را از اولویت‌های دانشگاه آزاد اسلامی ذکر کرد و افزود: اگر دانشجویان خود را به علم، ایمان و معرفت مجهز کنند و بدانند که علم و تخصص خود را در چه مسیری به ‌کار گیرند موجب سرافرازی مملکت اسلامی ایران و درخشش آن در دنیا می‌شوند.

این مسئول از مسئولان و تمام دست‌اندرکاران دانشگاه آزاد اسلامی خواست تا در این زمینه با جدیت و برنامه‌ریزی‌های مناسب برای کسب رضایت خداوند بزرگ و خلق خدا با رسیدن به نقاط مشترک برای به دست آوردن موفقیت‌های بیشتر گام بردارند.

وی عملکرد واحد فومن و شفت در زمینه‌های مختلف را ستودنی خواند و خواستار تداوم اجرای برنامه‌های فرهنگی به‌ ویژه در راستای منویات مقام معظم رهبری در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی شد.

سرورالدین تصریح کرد: دانشگاه در طول دوران‌ها و عرصه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی نقش موثری داشته است و دانشجویان و دانشگاهیان که از اقشار آگاه و با بصیرت هستند به فرمان مقام معظم رهبری لبیک می‌گویند.

دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی نیز در نشست مذکور دانشگاه را مرکز تولید علم، دانش، دین و معرفت دانست و با بیان قابلیت‌های منطقه 17، اظهار کرد: شهرستان‌هایی مانند فومن و شفت ظرفیت‌های فراوان و قابلیت‌های وی‍‍‍ژه‌ای در زمینه‌های مختلف علمی، تحقیقاتی و پژوهشی دارند که می‌توان با تلاش مسئولان و همکاران دانشگاه آزاد و کمک اندیشمندان و مفاخر برای شکوفایی بخش‌های مختلف این مناطق مستعد گام‌های موثری برداشت.

علیرضا اقدامی افزود: مسائل فرهنگی، اخلاقی و دینی می‌تواند به صورت هدفمند به علم جهت دهد از این رو توجه به مسائل فرهنگی تربیتی دانشگاهیان به ویژه دانشجویان در کنار مسائل علمی بسیار حائز اهمیت است.

وی خواستار توسعه فضاهای عمرانی و آموزشی واحد فومن و شفت با توجه به ظرفیت‌های بالقوه موجود در این شهرستان‌ها شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت نیز در ادامه جلسه مذکور با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این واحد دانشگاهی، گفت: در واحد فومن و شفت 2 هزار و 700 دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی زیر نظر 30 عضو هیئت علمی در غرب مرکز گیلان مشغول به کسب علم و دانش هستند.

مجتبی ملکی‌چوبری اضافه کرد: مدیران و مجموعه همکاران دانشگاه آزاد اسلامی باید در دست راست خود پرچم پرافتخار فرهنگ دینی و توجه به مسائل اعتقادی دانشگاهیان را به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه بافت جمعیتی شهرستان‌های فومن و شفت با وجود عالمان بزرگ دارای فرهنگ غنی و اسلامی است، خاطرنشان کرد: در مسیر توسعه مسائل فرهنگی و اسلامی و توجه به موارد ارزشی و اعتقادی، برنامه‌ریزی‌های مدونی در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان‌ها با حمایت همه‌جانبه دبیرخانه منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته است.

انتهای پیام/2300/ز40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول