اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه جنوب کرمان:

تمام محورهای جنوب کرمان با وجود بارش برف باز است/ حضور 10 اکیپ در منطقه

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: با وجود بارش برف و باران، تمام محورهای جنوب استان باز و تردد در آنها برقرار است.

تمام محورهای جنوب کرمان با وجود بارش برف باز است/ حضور 10 اکیپ در منطقه

محمدمهدی بلوردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: بارش برف در منطقه سربیژن از نخستین ساعات امروز آغاز شد و با حضور به موقع اکیپ‌های راهداری و پلیس راه تردد بدون مشکل انجام می‌شود.

وی با اشاره به بارش باران در نقاط مختلف جنوب استان گفت: با وجود شدت این بارش‌ها در جاده‌ها مشکل خاصی در تردد ایجاد نکرده و در صورت بروز مشکل نیز راهداران در طول تمام راه‌ها مستقر هستند و نسبت به خدمت‌رسانی به مردم اقدام می‌کنند.

بلوردی تصریح کرد: 10 اکیپ راهداری در قالب 120 نیرو و 100 دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین، عملیات راهداری نوروزی را از اسفند ماه آغاز کرده و همچنان در طول جاده‌های جنوب استان مستقر هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان ضمن تاکید بر رعایت قوانین از سوی رانندگان، به همراه داشتن تجهیزات لازم را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: تمام محورهای منطقه باز هستند و تردد در آنها انجام می‌گیرد.

بلوردی از کسانی که طی امشب و فردا قصد تردد در محور جیرفت، دلفارد ـ ساردوئیه را دارند خواست، تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

به گزارش فارس، بارش برف بهاره در گردنه سربیژن و مناطقی از ساردوئیه به عنوان پدیده‌ای کم‌سابقه، شادمانی مردم را در پی داشته و هوشیاری و آمادگی راهداران و سایر دستگاه‌های امدادی، شیرینی کام مسافران از این پدیده طبیعی را رقم زده است.

انتهای پیام/2655/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول