اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کردستان خبر داد

تردد 1.7 میلیون وسیله نقلیه در جاده‌های کردستان

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کردستان از تردد یک ‌میلیون و 732 هزار دستگاه وسیله نقلیه تا 12 فروردین ماه جاری در جاده‌های استان خبر داد.

تردد 1.7 میلیون وسیله نقلیه در جاده‌های کردستان

نعمت‌الله خواجه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به سرعت غیر مجاز  240 هزار و 933 دستگاه خودرو در مدت زمان یاد شده اظهار کرد: 99 هزار و 504 مورد انحراف به چپ نیز طی مدت زمان یاد شده در جاده‌های استان که دارای 34 شناسه الکترونیکی است به ثبت رسیده است.

به گفته وی، تا روز 12 فروردین بیش از 400 هزار نفر در جاده‌های استان جابجا شده‌اند که نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته با رشد خوبی مواجه بوده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کردستان افزود: این تعداد مسافر به وسیله 383 دستگاه اتوبوس، یک‌هزار و 600 دستگاه مینی‌بوس، و یک‌هزار دستگاه سواری جابجا شده‌اند.

به گفته خواجه‌ای، در حال حاضر 6 هزار راننده در بخش ناوگان مسافربری در سطح استان فعالیت می‌کنند.

وی از افزایش 20 درصدی قیمت بلیط اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در ایام عید خبر داد و خاطرنشان کرد: نرخ بلیط اتوبوس‌ها از روز 17 فروردین به روال قبل برمی‌گردد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کردستان در پایان به توزیع 19 هزار فرم نظرسنجی در خصوص میزان رضایت‌مندی از ناوگان حمل و نقل عمومی استان در طول تعیلات نوروزی امسال اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی و فعال‌سازی سامانه 1000141 به منظور کمک به مسافران برای انتخاب بهترین و کوتاه‌ترین مسیر از طریق ارسال پیامک از دیگر تدابیر اتخاذ شده سازمان حمل و نقل و پایانه استان به منظور رفاه حال مسافران و گردشگران در طول تعطیلات نوروزی بوده است.

انتهای پیام/79002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول