اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان ایران کوچک، بهشت مسافران نوروزی – 176

صفری: در ایام نوروز 4 میلیون تردد در جاده‎های گلستان صورت گرفت

معاون اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گلستان گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی از مورخ 24 اسفند ماه 1391 لغایت پایان نهم فروردین ماه جاری، 4 میلیون و 31 هزار و 734 وسیله نقلیه تردد کردند.

صفری: در ایام نوروز 4 میلیون تردد در جاده‎های گلستان صورت گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان گلستان، ابوالفضل صفری اظهار داشت: در این مدت 691 هزار و 94 مسافر طرح نوروزی طی 43 هزار و 80 سفر برون‌شهری در استان گلستان جابه‌جا شدند.

وی تصریح کرد: از 24 اسفند ماه سال 1391 تا پایان نهم فروردین ماه سال‌جاری تعداد 691 هزار و 94 مسافر طی 43 هزار و 80 سفر برون‌شهری توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان گلستان اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه بین شهری مسافرت کرده‌اند.

معاون اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گلستان با اشاره به فعالیت گشت‌های مشترک نظارتی با دستگاه‌های ذیربط و پلیس راه خاطرنشان کرد: در بازدیدهای انجام شده مبحث ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی قبل و حین سفر، عملکرد مدیر فنی شرکت و اجزای تأثیرگذار در ایمنی ناوگان مانند لاستیک‌ها، چراغ‌ها و ... کنترل می‌شود ضمن اینکه در این راستا طرح آموزش و بازآموزی رانندگان پایه یکم به تعداد یک‌هزار و 300 نفر اجرا شد، دیگر موضوعاتی که با همراهی دستگاه‌های نظارتی انجام شد بحث نظارت بر نحوه فعالیت شرکت‌ها و مسائل بهداشتی و کیفیت خدمات و پاسخگویی است که نسبت به موارد و ایرادات مشاهده شده تذکرات لازم داده شد.

صفری افزود: در طول ایام طرح نظارت بر سفرهای نوروزی تمام مراکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سنگین استان به منظور رفاه حال مسافران نوروزی و افزایش ایمنی سفرها، در طول ایام اجرای طرح و تعطیلات نوروز موظف به ادامه فعالیت و ارائه گزارش عملکرد روزانه در پایان طرح هستند.

وی ادامه داد: بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه ترافیک آنلاین راه‌ها در 24 محور مواصلاتی استان گلستان آمار کل تردد در ایام طرح سفرهای نوروزی تا پایان نهم فروردین امسال 4 میلیون و 31 هزار و 734 وسیله نقلیه بوده که بیشترین نرخ این جریان ترافیکی مربوط به محور علی‌آبادکتول -گرگان با تردد یک‌هزار و 10 وسیله در ساعت بوده است.

معاون اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان گلستان ضمن معرفی سامانه پیام کوتاه 3000143 از مسافران خواست تا با ارسال نظرات، انتقادات و پیشنهادات سازنده خود در ارتقاء سطح خدمات و کاهش ایرادات احتمالی یاری‌گر باشند.

انتهای پیام/2307/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول