اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی در بازدید از پاسگاه‌های مرزی استان:

میان وضعیت اقتصادی مرزنشینان و امنیت مناطق مرزی ارتباط مستقیم وجود دارد

استاندار خراسان‌رضوی گفت: ساماندهی امور مرزها و ارتقای شاخص‎های امنیتی زمینه ساز اعمال حاکمیت دولت در تقویت امنیت عمومی است.

میان وضعیت اقتصادی مرزنشینان و امنیت مناطق مرزی ارتباط مستقیم وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‎رضوی، محمد حسین فروزان مهر در حاشیه بازدید از نوار مرزی استان، ضمن گفتگوی حضوری با نیروهای مستقر، از خدمات شایسته فرماندهی مرزبانی خراسان‎رضوی با توجه به شرایط سخت طبیعی منطقه، در تامین امنیت تقدیر کرد.

وی در این بازدید با اشاره به نقش موثر یگان‎های مرزی در تامین امنیت و حفظ کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهارداشت: باوجود مخاطرات ویژه این مناطق، به همت حضور موثر نیروهای غیور و جان بر کف مرزبانی، امروز شاهد بهترین شرایط امنیتی در سطح مرزهای کشور هستیم.

رییس شورای تامین استان خراسان‎رضوی ضمن تاکید بر تعامل هر چه بیشتر و هم افزایی مجموعه دستگاه‌های قضایی، امنیتی و انتظامی در جهت توسعه امنیت عمومی و مقابله با جرایم و مفاسد اجتماعی و امنیتی، به ویژه مقابله با پدیده مذموم قاچاق مواد مخدر، استقرار نظم و آرامش در استان را مرهون همدلی تمامی دستگاه‎های عضو شورای تامین دانست.

فروزان مهر با بیان اینکه ساماندهی امور مرزها و ارتقای شاخص‎های امنیتی زمینه ساز اعمال حاکمیت دولت در جهت تقویت امنیت عمومی است، خاطرنشان کرد: باید همچنان از تمامی منابع و امکانات موجود استان در جهت تجهیز هنگ‌های مرزی به جدیدترین ادوات مورد نیاز، به منظور کارآمدی هرچه بیشتر نیروهای مستقر در مرز و تقویت امنیت پایدار استفاده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: با توجه به ارتباط مستقیم میان وضعیت اقتصادی مرزنشینان و امنیت مناطق مرزی، باید در جهت توسعه اقتصادی این مناطق و توانمندسازی مرزنشینان استان بیش از پیش تلاش شود.

در این بازدید که یک روز به طول انجامید، معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری خراسان‎رضوی، فرماندهی مرزبانی استان، مدیرکل امنیتی، انتظامی استانداری خراسان‎رضوی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان، فرمانداران شهرستان‏های خواف، تایباد و سرخس و تعدادی از فرماندهان مرزبانی در شهرستان‎های یاد شده، فروزان‌مهر را همراهی کرد‌ند.

استاندار خراسان‎رضوی از پاسگاه‏های مرزی سیرخون مرکزی و موسی آباد در شهرستان خواف، گروهان مرزی هشتادان و یگان تکاور 127 روح الله در شهرستان تایباد و پاسگاه ابراهیم خانی، گروهان مرزی پل خاتون و هنگ مرزی در شهرستان سرخس بازدید کرد.

انتهای پیام/70005/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول